امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد؛

لزوم آمادگی و کمک هر چه بیشتر جهت برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی

ورامین- ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت ورامین بر لزوم آمادگی و کمک هر چه بیشتر جهت برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی تاکید کرد.
کد خبر: 2271
زمان انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ بعد از ظهر -
217 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تقدیر از رئیس جمهور بخاطر تحقق وعده ایشان و ابلاغ رسمی فرمانداری ویژه ورامین اظهار داشت: این اقدام قدم بزرگ و مؤثری برای تحقق اهداف و پیشرفت ورامین محسوب می‌شود و در این خصوص از مسئولان انتظار می‌رود خدمات شایسته‌تری به منطقه صورت گیرد.

 

امام جمعه موقت ورامین با تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر که دولتشان ۲۷ روز بیشتر طول نکشید گفت: خدمات این شهدا آنقدر جهادی و تأثیرگذار بود که در تاریخ جاودانه شدند و الگوی دولتمردان هستند.

 

قدوسی نژاد با تاکید بر توجه جدی به مبارزه با ناهنجاری‌ها افزود: مسئولان باید به قانون عمل کنند و انتظار می‌رود با جرم علنی مانند بی حجابی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

 

وی در ادامه بیان داشت: از مردم هم می‌خواهیم در مقابل منکرات بی تفاوت نشوند و به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کنند تا فساد عادی نشود.

 

امام جمعه موقت ورامین بر لزوم آمادگی و کمک هر چه بیشتر جهت برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی تاکید کرد و عنوان داشت: توفیقی شده که یک سال دیگر در خدمت امام حسین (ع) باشیم و در این راستا تمام سعی خود را به کار می‌بندیم تا این مراسم با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

 

خطیب نماز جمعه ورامین در ادامه ضمن تقدیر از خدمات کارمندان به مناسبت روز کارمند گفت: به کارمندان وظیفه شناس تبریک عرض می‌کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم و به همه این عزیزان جهت خدمت به مردم و مبارزه با رشوه توصیه می‌کنم و لازم است اعلام کنم در خصوص سرگردان کردن مردم بدانند اگر در خدمت به مردم کوتاهی کنند حق الناس است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *