امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

دولت سیزدهم ادامه دهنده راه شهدا و کار جهادی است

پاکدشت – ابتکارآنلاین: فرماندار پاکدشت گفت: رفع موانع و مشکلات جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم است.
کد خبر: 2306
زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ بعد از ظهر -
278 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین- محسن اردستانی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی حماسه اقتصادی را به منصه ظهوررسانده و زمینه های رشد وپیشرفت روزافزون کشور را درحیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی فراهم آورند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ادامه دهنده راه شهدا و کار جهادی است، افزود: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که کشور با مسائل و مشکلات متاثر از شیوع کرونا، بدهی‌های دولت و کسری بودجه مواجه بود که توانست بدون‌ چاپ اسکناس جدید این کسری را تأمین کند. اردستانی بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و عدالت در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان و همچنین به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی بود که به ثمر رسید.

 

محسن اردستانی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی حماسه اقتصادی را به منصه ظهوررسانده و زمینه های رشد وپیشرفت روزافزون کشور را درحیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی مدیریت جهادی فراهم آورند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ادامه دهنده راه شهدا و کار جهادی است، افزود: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که کشور با مسائل و مشکلات متاثر از شیوع کرونا، بدهی‌های دولت و کسری بودجه مواجه بود که توانست بدون‌ چاپ اسکناس جدید این کسری را تأمین کند.

 

اردستانی بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگ دولت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و عدالت در پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان و همچنین به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی بود که به ثمر رسید.

 

وی تصریح کرد:  یکی از سیاست دولت مردمی و انقلابی حمایت از اشتغال و سرمایه گذاری است که حمایت ویژه دولت از تولید و پیگیری رفع موانع تولید در راستای ایجاد اشتغال و اهتمام در سرمایه‌گذاری است که خوشبختانه این مهم در شهرستان پاکدشت با اشتغال ۴ هزار ۸۰۰ در ۵ ماهه امسال و ثبت در سامانه رصد محقق شده است.

 

وی اضافه کرد: امسال در حوزه تولید برق علی رغم اینکه اوج مصرف را داشتیم شاهد کمترین خاموشی ها بودیم‌.

 

نماینده دولت در پاکدشت در ادامه بیان داشت: در حوزه بیمه تأمین اجتماعی ۵ میلیون نفر که نیمی از این جمعیت در استان تهران ساکن بودند بیمه شدند و اقدام موثری در راستای خدمت رسانی به مردم صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سیل و خدمات رسانی به سیل‌زدگان عنوان کرد: توجه ویژه به زیرساخت‌های کشور از اولویت‌های دولت بود و در همین راستا دولت  در حوزه سیل و مقابله با خشکسالی ۸۶ هزار میلیارد تومان هزینه کرد.

 

وی تصریح کرد: دولت رئیسی هیچ برنامه‌ای برای کلنگ زنی ندارد و تمام توان برای اتمام پروژه های نیمه تمام به کار گرفته شده تا بتوان هر چه زودتر این پروژه ها در جهت تسهیل و خدمت بیشتر به مردم به سرانجام برساند.

 

فرماندار پاکدشت افزود: در شهرستان پاکدشت با همت و همکاری دستگاه‌های اجرایی ۹۳ پروژه که ۵۰ پروژه آن مهم و عمده  است در حوزه‌های عمرانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزی، صنعتی، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب، گاز، برق، مخابرات و بهزیستی در سه شهر پاکدشت، شریف آباد و فرون آباد با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان اجرا و افتتاح خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *