امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی بیش از ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان قرچک به مناسبت هفته دولت

قرچک – ابتکارآنلاین : فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح، بهره‌برداری و‌ کلنگ‌زنی بیش از ۲۶ پروژه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی و طرح های صنعتی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از ۴۳۰ نفر به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: 2433
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ بعد از ظهر -
250 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک یادآور شد: با افتتاح پروژه پردیس سینمایی شهر قرچک که مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بابت احداث این پروژه توسط شهرداری هزینه گردیده، برای اولین بار مردم شریف شهرستان قرچک بویژه جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها از نعمت سینما برخوردار خواهند شد که تاثیر بسزایی در افزایش شور و نشاط اجتماعی خواهد گذاشت.

وی افزود: ضمنا با سرمایه گذاری حدود ۱۵ میلیارد تومان توسط شهرداری، نمایشگاه دائمی قرچک با استفاده از الگوی معماری ایرانی- اسلامی در بهترین نقطه شهر از لحاظ دسترسی عموم مردم اجرا گردیده که مکان بسیار مناسبی در طول سال برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف بابت عرضه تمام اقلام مورد نیاز خانواده‌ها می‌باشد.

 

فرماندار قرچک گفت: چند پروژه شهری مهم دیگر نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند که نقش مهمی در توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهرستان خواهند داشت.

 

از جمله این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح پارک پرواز پویینک، پارک فردوس فردیس، سه سوله چند منظوره (بحران-ورزشی) در مناطق کم برخوردار پوئینک، فردیس و گوهردشت، پایانه اتوبوس‌رانی درون شهری و همچنین کلنگ‌زنی استخر شهرک یاس اشاره کرد.

 

فاتحی نژاد ادامه داد: همچنین ۷ طرح تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی قرچک به بهره‌برداری می‌رسند و ضمنا پست برق ۶۳.۲۰ کیلو ولت با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد که علاوه بر اشتغالزایی برای ۴۳۰ نفر، توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی قرچک را در پی خواهد داشت.

 

وی بیان کرد: مدرسه ۱۵ کلاسه شهریار دربانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و مدرسه ۶ کلاسه عمار و شرافت با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار قرچک اظهار کرد: علاوه بر پروژه‌های فوق الذکر تعدادی پروژه روستایی در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد که از جمله آن می‌توان به احداث ساختمان اداری دهیاری‌های روستای محمدآباد و قشلاق اول، بهره برداری از پروژه آسفالت و جدول‌گذاری خیابان شهید ستاری، ولی آباد و همچنین بهره برداری از اجرای فاز سوم طرح هادی روستای محمدآباد اشاره کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و تقدیر و تشکر از کارکنان دولت در این شهرستان گفت: با افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها، علاوه بر پاسخگویی به برخی از مطالبات و رفع نیاز‌های اساسی مردم، برگ زرینی دیگر از جلوه‌های خدمات دولت مردمی، در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *