امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

باید ادامه دهنده خط و راه امام حسین (ع) باشیم

مشهد ـ ابتکارآنلاین - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اهل بیت (ع) پرچمدار تبیین و روشن کردن راه حق بودند، کسی که کار خطا یا کار درست می‌کند باید بیان و حقیقت را روشن کنیم تا جامعه به سمت نورانیت حرکت کند.
کد خبر: 2483
زمان انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ قبل از ظهر -
430 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- حجت الاسلام محمد قمی شامگاه جمعه در گردهمایی دختران حسینی ویژه سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در مجتمع فرهنگی امیرالمومنین (ع) مشهد اظهار کرد: کسی که کار خطا یا کار درست می‌کند باید بیان کرده و حقیقت را روشن کنیم تا جامعه به سمت نورانیت و آنچه که سیدالشهدا (ع) می‌خواست، حرکت کند. باید ادامه دهنده خط و راه امام حسین (ع) باشیم.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اهل بیت (ع) پرچمدار تبیین و روشن کردن راه حق بودند. حضرت رقیه (س) نیز در خرابه شام کاخ ابرقدرت آن زمان را خراب کرد. باید درباره فرهنگ حسینی و مجاهدت‌های روشنگرانه حضرت زینب (س) و رقیه با جامعه حرف بزنیم.

 

وی گفت: یاری ولی خدا از نشانه‌های ایمان است و حضور در اربعین نصرت ولی خدا است مؤمن دوست دارد ولی خدا را یاری کند و این یاری در اربعین تحقق می‌یابد.

 

حجت الاسلام قمی افزود: امام حسین (ع) همه هستی و توان خود را پای دین خدا آورد تا مردم را از تباهی و ظلمت به سوی نور هدایت کند.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سیدالشهدا (ع) و خانواده‌اش از خودگذشتگی کردند و جان خود را فدا کردند تا ما بیدار شویم و از ظلالت خارج شویم.

 

وی بیان کرد: خانواده امام حسین (ع) در اسارت جنگیدند و با روشنگری، باطن یزیدیان را روشن کردند.

 

حجت الاسلام قمی گفت: امام حسین (ع) فرمود امثال من با امثال یزید بیعت نمی‌کند. اگر می‌خواهیم مثل آنحضرت باشیم نباید زیر بار زور یزیدیان عالم برویم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *