امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اپلیکیشن «پرند من» رونمایی شد

پرند- ابتکارآنلاین: شهردار شهر پرند از رونمایی اپلیکیشن «#پرند_من» خبر داد و گفت: با بهره مندی از این اپلیکیشن بسیاری از خدمات شهرداری به مردم صورت غیرحضوری و هوشمند امکان پذیر می شود.
کد خبر: 2691
زمان انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ بعد از ظهر -
426 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حمید رضا الله‌یاری با تشریح امکانات این نرم افزار توضیح داد: «پرند من» با هدف هوشمندسازی خدمات و کاهش مراجعه حضوری شهروندان گرامی به شهرداری جهت امور مختلف طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: در پخش خدماتِ اداری این اپلیکیشن امکاناتی نظیر صدور پروانه، امکان اطلاع از بدهی نوسازی، اطلاع از وضعیت قبوض و ثبت درخواست ها در قالب آیکون دولت الکترونیک فراهم شده است.

 

اله یاری این را هم گفت که ارتباط با سامانه ۱۳۷ و بیان نقطه نظرات بصورت مستقیم و بدون واسطه با شهردار، معاونان و مدیران شهرداری، اطلاع از اخبار شهر، مشاهده کلیپ های شهروندی و معرفی شهر از دیگر امکانات این اپلیکشین است.

 

شهردار پرند افزود: این نرم افزار مجهز به کلید sos در راستای کمک فوری و امداد به شهروندان با اتصال به سِرور فوریت های آتش نشانی است که تاثیر بسزایی در سهولت ارتباط شهروندان و سرعت بخشی در خدمات فوریتی دارد.

 

اله یاری با بیان اینکه راه اندازی اپلیکیشن پرند من از قول هایی بود که به منظور خدمات رسانی هوشمند و رفاه شهروندان گرامی داده بودیم که خوشبختانه شاهد امروز محقق شد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به کافه بازار یا اپ استور و دانلود برنامه، از امکانات و مزایای این نرم افزار بهره مند شوند.

 

شهر جدید پرند درحوزه شهرستان رباط‌کریم در غرب استان تهران است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *