امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبرداد:

پایان عملیات گازرسانی به ۸ روستای شهرستان بیله سوار

اردبیل – ابتکارآنلاین: مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از پایان عملیات گازرسانی به هشت روستای شهرستان بیله سوار خبر داد.
کد خبر: 2728
زمان انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ بعد از ظهر -
238 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – میر سعید سید متین ۲۰ شهریور در مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی در محل روستای زندآباد بیله سوار اظهار کرد: توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و ایجاد زیر ساختهای لازم برای توسعه صنعتی در استان نسبت به سایر استانها رشد چشمگیری داشته و این مسئله در مهاجرت معکوس و رشد اقتصادی منطقه بسیار تأثیرگذار می باشد.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه گازرسانی به ۸ روستای این شهرستان در قالب ۲ پروژه گازرسانی از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، به طوری که با افتتاح این پروژه ها بیش از ۱۰۰ خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

 

وی گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر بهره مند را از اهداف عالیه شرکت ملی گاز ایران برشمرد و یادآور شد: به منظور گازرسانی به این ۸ روستا بیش از ۲۰ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته که در مجموع میزان شبکه توزیع در شهرستان بیله سوار با احتساب این مقدار به بیش از ۸۱۰ کیلومتر رسید است.

 

به گزارش ایسنا، شهرستان بیله سوار بواسطه وجود مرز زمینی با کشور آذربایجان و پتانسیل‌های کشاورزی و اقتصادی یکی از مهمترین شهرستان های استان اردبیل بشمار می رود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *