امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

بیمارستان الهام کهریزک ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ری – ابتکارآنلاین: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمارستان تروما یا حوادث در بخش کهریزک شهرستان ری ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و خیران برای تامین اعتبار است.
کد خبر: 2755
زمان انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ بعد از ظهر -
164 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین-  حسین قناعتی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان الهام در بخش کهریزک شهرستان ری افزود: برای تکمیل این بیمارستان باید برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد تا بتوان منابع و امکانات مورد نیاز آن را پیش بینی کرد.

 

وی یادآورشد: در منطقه کهریزک چندین اتوبان حادثه خیز عبور می کند که برای کمک به حادثه دیدگان این سوانح، ضرورت وجود بیمارستان تروما یا سوانح خود را نشان می دهد.

 

قناعتی اظهار داشت: از سوی دیگر در جنوب شهر تهران با خلا بیمارستان حوادث مواجه هستیم که بهره برداری از بیمارستان الهام می تواند تا حدودی این کمبود را برطرف کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با بهره برداری از بیمارستان الهام از سوی دیگر می توان برای حوادثی مانند زلزله یا دیگر اتفاقات غیر مترقبه نیز ظرفیت بیشتری را در اختیار گرفت از همین رو وجود این بیمارستان در این منطقه ضروری به نظر می رسد.

 

وی به نتیجه بازدید انجام شده از عملیات عمرانی این بیمارستان که به همراه شخص خیر، بخشدار و شهردار کهریزک در کنار معاون عمرانی فرماندار ری انجام شد اشاره و خاطرنشان کرد: بناشد تا این مرکز وابسته به بیمارستان سینا شود.

 

قناعتی ادامه داد: بیمارستان سینا که قدمت آن به دوره ناصری بازمی گردد یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز درمانی کشور است که اساتید خبره ای در حوزه تروما دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از سوی دیگر بنا شد تا تلفیقی از بودجه دولت و خیران بیمارستان الهام هرچه سریعتر تکمیل و در دولت سیزدهم به مردم این منطقه تحویل داده شود.

 

عملیات عمرانی بیمارستان الهام بخش کهریزک در سال ۹۶ آغاز شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *