امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس بنیاد شهید فیروز کوه:

جانباز غفار حسینی در سفر کربلا آسمانی شد

فیروز کوه- ابتکارآنلاین: رئیس بنیاد شهید شهرستان فیروزکوه گفت: جانباز سید غفار حسینی اهل فیروز کوه در سفر عتبات عالیات و پیاده روی ایام اربعین حسینی آسمانی شد.
کد خبر: 2823
زمان انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ بعد از ظهر -
227 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – غلامرضا نیکدل گفت: جانباز سید غفار حسینی پس از سالها تحمل آثار زیانبار جراحت ناشی از جنگ در سفر خود به کربلای معلی آسمانی شد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام اسلام محمدی (ص) در ملکوت اعلی ماوی گزید.

 

وی ادامه داد: جانباز معزز به همراه همسر و بستگان برای پیاده روی اربعین به آستان مقدس سید الشهدا (ع) شرفیاب شده بود که در نیمه راه به دلیل عارضه قلبی روح پاکش به آسمان پرواز کرد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان فیروز کوه گفت: جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد وتداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی عالم را عطر آگین می کند.

 

نیکدل با بیان اینکه پیکر جانباز از عراق به وطن نیامده ، توضیح داد: مراسم خاکسپاری سید غفار حسینی جانباز زیر ۲۵ درصد پس از بازگرداندن پیکر جانباز در روستای مهاباد و در صورت آمادگی خانواده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رئیس بنیاد شهید شهرستان فیروز کوه عروج آسمانی پرنده ی سبکبال  که سالیان طولانی آثار زیانبار مجروحیت را تحمل کرد به مردم شهید پرور شهرستان ،خانواده وبازماندگان وی تسلیت و تهنیت گفت.

 

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *