امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ابراهیم جوادی:

برای کشتی بودجه‌ای ویژه در نظر گرفته شود

البرز – ابتکارآنلاین: یکی از پیشکسوتان کشتی کشور و دارنده مدال المپیک بر لزوم تقویت کشتی از پایه تأکید کرد.
کد خبر: 3094
زمان انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ بعد از ظهر -
198 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – ابراهیم جوادی در گفت و گو با ایسنا بر تقویت کشتی از سنین پایه تأکید کرد و گفت: باید ورزش کشتی را از سنین پایه در نونهالان و نوجوانان تقویت کرد. وقتی از پایه شروع کنیم، این ورزش پشتوانه دار می‌شود.

جوادی با اشاره به اینکه باید بر روی نوجوانان و جوانان کار شود تا آینده خوبی برای کشتی داشته باشیم، گفت: کشتی گیران باید علاوه بر اینکه به تمام فنون کشتی واقف باشند، فنون اصلی را از سنین پایه به خوبی یاد بگیرند. اکنون قهرمانان تیم ملی و المپیک ما در سطح کلان از ضعف های فنی رنج می‌برند.

وی افزود: مسئولان کشتی در سطح کلان و همچنین هیئت کشتی کرج به باشگاه‌ها کمک کنند. متاسفانه هیچ کمکی به کشتی نمی‌شود. همواره در زمینه کشتی قهرمان داشته‌ایم و باید به ورزشکاران این حوزه امکانات مالی  و ابزاری بیشتری داده شوند. اکنون مربیان هم از روی علاقه جلو می‌روند و درآمد چندانی ندارند. بنابراین دولت باید به کشتی توجه بیشتری داشته باشد.

این قهرمان پیشکسوت کشتی با بیان اینکه در مسابقات جهانی همیشه کشتی است که آبروی ما را می‌خرد، گفت: این پتانسیل نیازمند توجه بیشتر است. کشتی گیران نیازمند حمایت هستند تا بتوانند ادامه دهند و در آینده افتخارات بیشتری کسب کنند. امیدوارم دولت فکری اساسی برای کشتی کند و بودجه ای ویژه برای کشتی در نظر بگیرد وگرنه شرایط این ورزش بهبود پیدا نمی‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *