امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
معاون وزیر آموزش و پرورش:

سنگر دفاع از مسیر علم آموزی می گذرد

بیرجند- ابتکارآنلاین: معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش گفت: باتوجه به شرایط فعلی سنگر دفاع از مسیر علم آموزی می گذرد.
کد خبر: 3067
زمان انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ قبل از ظهر -
211 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- علیرضا عبدی صبح شنبه در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان مصلی نژاد بیرجند اظهار کرد: خواست ما بر این است که دانش آموزان را در افق ترسیم شده در گام دوم انقلاب مشاهده کنیم.

 

معاون سواد آموزی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حال حاضر سنگر دفاع از کشور متفاوت شده است، گفت: این سنگر در شرایط فعلی از مسیر علم آموزی می‌گذرد.

 

عبدی با تأکید بر اینکه ما در عصر جاهلیت ثانی به سر می‌بریم، ادامه داد: تفاوت این دوران با جاهلیت نخستین این است که افراد بر جاهلیت و بی علمی خود واقف نیستند.

 

وی با اشاره به اینکه سردمداران کشورهای استکباری دلسوز ملت‌ها نیستند، گفت: کشورهای استکباری می‌خواهند با گمراه کردن مردم در بین داده‌های اطلاعاتی مختلف خواسته‌های مد نظر خود را به جوامع بقبولانند.

 

معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش با تأکید دشمن در جنگ نظامی باخته است، اظهار کرد: در میان فتنه‌ها برای تشخیص حق از باطل بنا به گفته شهید همت باید دید دشمن حملات خود را بر چه کسی و کجا متمرکز کرده است.

 

عبدی گفت: این چند روزه نیز که غبار فتنه فضای کشور را گرفته، برای شناخت حق و راه درست باید ببینیم که دشمن حمله خود را به کدام جهت متمرکز کرده است تا مسیر را اشتباه نرویم.

 

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد چهره نیروهای انتظامی را که ما امنیت و آسایش ناموس خود را به آنها واگذار کرده‌ایم، تخریب کنند و در مقابل دختران و زنان جامعه ما قرار دهند.

 

معاون سواد آموزی وزیر آموزش و پرورش افزود: با تأکید بر اینکه سند تحول را نباید مختص آموزش و پرورش بدانیم، افزود: در مجموع این سند، سند تحول تعلیم و تربیتی نظام است.

 

عبدی یادآور شد: مردمان خراسان جنوبی همواره به نجابت و سخت‌کوشی شناخته شده‌اند و برای آنان بهترین‌ها را آرزومند هستم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *