امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

دشمن با سوء استفاده از فوت مهسا امینی به دنبال ایجاد نا امنی است

سنندج- ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در ارتباط با فوت مهسا امینی، دختر جوان سقزی گفت که دشمن به دنبال سو استفاده از فوت این دختر جوان است تا به اهداف مد نظر خود که ایجاد آشوب و نا امنی است برسد لذا باید جوانان ما هوشیار باشند و نقشه دشمنان را خنثی کنند.
کد خبر: 3112
زمان انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳ قبل از ظهر -
55 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام علی جعفرنژاد روز دوشنبه در همایش تجلیل از زنان ایثارگر ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد، به پیشینه دشمنی استکبار با ملت ایران پرداخت و گفت: از روز اول انقلاب جنگ استکبار علیه کشور ما آغاز شد از جنگ نابرابر هشت ساله تا فتنه و تجزیه طلبی هایی که در کشور اتفاق افتاده است تنها یک هدف را دنبال کرده اند و آن هدف نیز ساقط کردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی بوده است.

 

وی اضافه کرد: دشمن در فضای جنگ سخت نتوانست نتیجه بگیرد و حال از طریق جنگ نرم می خواهد برنامه هایش را ادامه داد امروز وظیفه ما استقامت است و نتیجه استقامت، پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با تقدیر از نقش زنان در برهه های مختلف انقلاب اسلامی گفت: زنان در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر حمایت از همسرانشان در جبهه، خود نیز در میدان نبرد حضور داشتند به طوری که ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵ درصد در استان نشانه ای از وجود این بانوان در میدان جنگ است.

 

اگر حمایت مادران، دختران، خواهران و همسران شهدا نبود و مردان را تشویق به حضور در جبهه های جنگ نمی کردند شاید خیلی از اتفاقاتی که امروز به آن افتخار می کنیم اتفاق نمی افتاد لذا با بررسی نقش و حضور زنان در جامعه می بینیم که بانوان همواره نقش های متنوعی ایفا کرده اند.

 

وی افزود: با این حال در حال حاضر، دشمنان از زنان با ترفندی دیگر به عنوان ابزار برای رسیدن به مقاصدشان استفاده می کنند لذا نقش زنان در این برهه ویژه تر از نقش مردان است.

 

وی در پایان گفت: وظیفه همه ما است که به تبعیت از خون ۲۵۰ هزار شهید انقلاب، مصمم تر از همیشه باشیم و عقب نشینی نکنیم.

 

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: دفاع مقدس اقیانوس بی کرانی است که باید سال ها بگذرد تا گوهرهای داخل آن را کشف کرد، نقش زنان در دفاع مقدس نیز نقش بی بدیلی بوده است.

 

وی ادامه داد: در سطح کشور ۷ هزار زن شهیده وجود دارد که ۵۶۲ نفر از آنان متعلق به استان کردستان است همچنین ۱۳ زن پیشمرگ مسلمان کُرد و ۴۶۸ زن جانباز بالای ۲۵ درصد در استان کردستان داریم.

 

در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از زنان ایثارگر و خانواده شهید تجلیل شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *