امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه موقت تهران مطرح کرد؛

اشد مجازات برای آشوبگران و رفع ابهام از حادثه مرحومه امینی، دو خواسته ملت

تهران – ابتکارآنلاین: حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری گفت: مردم از چهره های ورشکسته و دشمن شاد کن اعلام انزجار کردند و حساب جوانان فریب خورده را از آشوبگران جدا دانستند.
کد خبر: 3212
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶ بعد از ظهر -
160 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه امنیت ایران قابل مسامحه نیست، از سپاه پاسداران مقتدر به خاطر سرکوب و عملیات نابودی پایگاه‌های تروریست‌های تجزیه طلب صمیمانه تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری اظهار داشت: این گروهک‌های تجزیه طلب در ۵۰ تا ۶۰ پایگاه خود در اقلیم شمال عراق انواع مفاسد را علیه امنیت ایران انجام داده اند.

 

امام جمعه موقت تهران همچنین با تاکید بر اینکه مقوله امنیت امتیاز ویژه ایران ماست، گفت: ملت ایران خواستار اشد مجازات برای آشوبگران وحشی و فتنه انگیزان نیابتی حوادث اخیر هستند و از چهره های ورشکسته و دشمن شاد کن اعلام انزجار کردند و حساب جوانان فریب خورده را از آشوبگران جدا دانستند.

 

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری همچنین افزود: ملت خواستار رفع ابهام از حادثه مرحومه مهسا امینی هستند تا ماجرای آن دقیق معلوم شود و جایی برای سوءاستفاده دشمنان باقی نماند.

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه حجاب برای کنترل مردسالاری و تادیب مردان بی ادب و به دنبال آن تامین امنیت زنان برای حضور اجتماعی آنان است، اظهار داشت: جوامع غربی را ببینید که خانواده را از دست داده و از زنان استفاده ابزاری می کنند.

 

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری به مسئله حوادث و آشوب‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در حوادث اخیر به حجاب زنان ما تعرض شد اما بدانند که حجاب بانوی مسلمان خط قرمز ماست و مقابله با متعرضان به حجاب قانون قوه قضائیه را می طلبد تا هرکسی به چادر و حجاب بانوی مسلمان تعرض نکند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *