امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه سرپل ذهاب:

بصیرت مردم پایان دهنده اغتشاشات کشور بود

کرمانشاه – ابتکارآنلاین: امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه مردم همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند، گفت: بصیرت مردم و حضور میلیونی در راهپیمایی ها و تجمعات پایان دهنده اغتشاشات کشور بود.
کد خبر: 3201
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ بعد از ظهر -
196 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور و نقش دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در این اغتشاشات، اظهار کرد: بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی آشوب و ناامنی‌های کشور را پایان داد.

 

وی افزود: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی‌ها و تجمعات محکومیت‌های اغتشاشات اخیر در کشور بار دیگر بر توطئه‌های دشمن غلبه کردند.

 

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: در فتنه‌ها و مواقع بحرانی، بصیرت مردم همواره به یاری انقلاب اسلامی آمده و در این سال‌های پس از انقلاب پشتوانه مردمی همیشه به عنوان یک مؤلفه مهم به حساب آمده است.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در هفته آینده و سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در این هفته، خاطرنشان کرد: یجاد شبکه وکالت و حفظ جان امام زمان (عج) از اقدامات مهم امام حسن عسکری (ع) بود.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *