امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه ری:

در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی مظلوم واقع شد

ری – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهرری گفت: در اغتشاشات اخیر نیروی انتظامی که همواره در کنار و خادم مردم بوده است، مظلوم واقع شد.
کد خبر: 3195
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ بعد از ظهر -
165 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته شهرری افزود: در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس دشمنان با توطئه چینی اغتشاشاتی را در داخل و خارج ایجاد کردند.

 

وی یادآورشد: مشخص شد که عمده مرکز اغتشاشات از سوی حزب دموکرات کوموله است و تاکنون نیز بارها در مرز با همین نیروها درگیری ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی اظهارداشت: کار سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی کارستان بود و مقر این کوموله ها را بمب باران کردند و نشان دادند که اگر بنا باشد جمهوری اسلامی با دشمنان برخورد کند مرز نمی شناسد.

 

امام جمعه شهرری گفت: نیروی زمینی سپاه اعلام کرد که اگر بنا باشد به این شرارت ها ادامه دهند به این حملات و برخوردهای خود ادامه خواهد داد.

 

وی خاطرنشان کرد: باید از نیروهای مقتدر نظام در ارتش و سپاه قدردان بود که نیروی برتر را از هر نظر در منطقه دارند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: با حضور مردم شریف و عزیز ما این قائله و اغتشاش جمع شد و معاندان نظام جمهوری اسلامی در این اتفاقات تا توانستند قربانی گرفتند، تخریب کردند و خسارت زدند و هنوز هم هیچ بعید ندانید که شیاطین در حاشیه دنبال حرکات ایذایی هستند.

 

امام جمعه شهرری اعلام کرد: در مورد این اغتشاشات آحاد ملت از زن و مرد که هم متدین و هم وطن دوست هستند جنایات این اغتشاشگران را محکوم کرده اند و محکوم می کنند و خواهان پرداخت هزینه تمام خسارات وارده و خون های ریخته شده از سوی مقصران و متهمان اصلی هستند.

 

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از این افراد فریب خورده اند و ندانسته وارد میدان شده اند و تخریب کرده اند و همه باید به روشنگری و آگاه سازی این افراد کمک کنند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی بیان کرد: مجازات این افراد این است که باید آسیب ها و خسارات وارده را جبران کنند و از والدین تعهد گرفته شود که فرزندان خود را کنترل کنند تا وارد این وادی نشوند.

 

امام جمعه شهرری گفت: در میان اغتشاشگران تعداد زیادی لیدر و فرمانده هستند و برخی فریب خوردگان را به صحنه آورده اند که نباید به این افراد رحم کرد و مردم هم خواستار اشد مجازات نسبت به آنان هستند.

 

وی افزود: تعدادی هم از این افرادی که وارد این میدان شده اند نان ملت را خورده اند و به شهرت رسیده اند, مردم ما دیگر این افراد را از خود نمی دانند و اینها را در صف دشمنان می بینند و کسی که پشت به ملت و مقدسات خود می کند ارزش این را ندارد که از او حمایت شود.

 

حجت الاسلام شاهچراغی یادآورشد: عده ای از همین هنرمندان و ورزشکاران نیز در کنار مردم ایستادند و اعلام برائت کردند که از آنان قدردان هستیم.

 

امام جمعه شهرری گفت: در این حوادث اخیر نیروی انتظامی مظلوم واقع شد و شبانه روز ایستادگی کرد و طی سال های گذشته ۱۳ هزار شهید داده اند و اکنون نیز در همه صحنه ها به کمک مردم می آید.

 

در پایان نماز جمعه نیز نماز گزاران و امت شهید پرور شهرستان ری ضمن حمایت از نیروی نظامی و انتظامی فراجا و بسیج و سپاه برای جمع کردن بساط اعتشاشگران و آشوبگران یاوه گو و همچنین ابراز برائت وانزجار از متهمان و عاملان و پشتیبانی کنندگان اغتشاشات اخیر خواستار اشد مجازات برای عاملان این اتفاقات تلخ شدند.ش

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *