امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
استاندار ایلام:

پروژه های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود

ایلام – ابتکارآنلاین: استاندار ایلام با تاکید بر رعایت اصول و مقررات فنی در تمامی پروژه ها، گفت:نظارت بر ساخت و سازها باید در طرح ها مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: 3228
زمان انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ قبل از ظهر -
196 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از  ایرنا – حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای فنی استان اظهار داشت: تکمیل طرحها و پروژه ها نباید به طول بیانجامد و در زمان مقرر باید این طرح ها به بهره برداری برسند.

 

وی با تاکید بر تسریع پروژه های عمرانی نیمه تمام استان افزود: یابد در کنار تسریع در انجام پروژه های عمرانی برای استفاده عموم مردم، ملاحضات فنی و مهندسی در دستور قرار گیرد.

 

استاندار ایلام با بیان اینکه پیمانکاران باید به تمامی مفاد قرارداد ها عمل کنند، گفت: در این زمینه نظارت بر اجرا و طراحی دقیق و فنی پروژه ها ضرورت دارد.

 

بهرام نیا با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در تمامی طرح ها و استفاده از ظرفیت مشاوران و سپردن پروژه به افراد دارای اهلیت، گفت: پروژه های عمرانی به افراد توانمند، خبره و دارای اهلیت سپرده شود.

 

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات چهار پروژه مطرح شد و تصمیمات ذیل مصوب گردید: در خصوص پروژه تکمیل فاز یک و دو مجتمع شبانه روزی مورموری و اختلاف بین اداره کل نوسازی مدارس استان و شرکت ساختمانی پویا ساز آبدانان مقرر شد جلسه بعد جزییات دقیق طرح و آنالیز هزینه ارایه شود.

 

در خصوص عملیات تکمیل پروژه چهار خطه دهلران – اندیمشک و قرار داد با شرکت آزاد راه پارس کهن پارس مقرر شد کارفرما مطالبات را پرداخت کند و عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری ادامه یابد.

 

در خصوص پروژه اصلاح و ترمیم چشمه گل گل ملکشاهی قرار داد ما بین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مهر آب مهام مقرر شد عملیات سونداژ توسط آبفا استان انجام شود.

 

‌همچنین در این نشست با فسخ پیمان پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح سرابله موضوع منعقد با شرکت تندیس سازه کوهسار موافقت شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *