امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم مجلس:

نسبت دادن اغتشاشات اخیر به مسئله حجاب و فوت خانم امینی بهانه است

خمین – ابتکارآنلاین: نماینده مردم خمین در مجلس گفت: شفافیت و اقناع افکار عمومی موجب جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و نقشه‌های براندازانه دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: 3299
زمان انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ بعد از ظهر -
220 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر – علیرضا نظری با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: نسبت دادن اغتشاشات اخیر به مسئله حجاب و فوت خانم امینی بهانه است، دشمن به دنبال سوژه سازی و یا استفاده از سوژه‌هایی است که بر اثر عملکرد برخی مسؤلین ایجاد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن با شکار سوژه‌ها و موج سواری رسانه‌ای اهداف براندازانه خود را دنبال می‌کنند، ادامه داد: فوت خانم امینی فرصتی شد که جریان‌های معاند بر این موج سوار شوند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس گفت: این اغتشاشات پایانی نداشته و اولین و آخرین هم نخواهد بود به دلیل اینکه دشمن از ظهور انقلاب اسلامی به طرق مختلفی چون جنگ تحمیلی، فتنه و ترور شخصیت‌های فرهیخته کشور در صدد براندازی نظام بوده است.

 

نظری تصریح کرد: خوشبختانه با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود، مردم همواره پشتیبان نظام هستند و صف خود را از دشمنان نظام جدا می‌کنند و حوادث اخیر نشان داد اغتشاشگران از جنس مردم نیستند چرا که مردم به دنبال ناامنی، تخریب اموال عمومی، بی احترامی به مقدسات و ضربه زدن به اسلام نیستند.

 

وی با بیان اینکه در اتخاذ تصمیمات و مصوبات دولت و مجلس باید خواسته‌های مردم لحاظ شود، گفت: دولت در مرحله نخست باید در اجرای جراحی‌های اقتصادی شرایط اقتصادی قشر ضعیف و متوسط مدنظر قرار گیرد تا مردم کشش اجرای طرح‌ها و سیاست‌ها را داشته باشند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: در مرحله دوم شفاف سازی و اقناع افکار عمومی در اجرای تصمیمات می‌تواند اعتماد مردم را نسبت به خدمتگزاران را بیشتر کند و از سویی برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، طرح سوال و اطلاع رسانی نیز می‌تواند پل ارتباطی محکمی بین مسئولین و قشر فرهیخته جامعه باشد که بتوانند خواسته‌ها و انتظارات خود را در مسیر درست مطرح و پیگیری کنند.

 

نظری عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر برخی از جوانان و نوجوانان ناخواسته در مسیر دشمن حرکت کردند که مطمئناً با اقدامات اقناعی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و فراهم کردن شرایط برای پیگیری مطالبات مردمی، می‌توان نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *