امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دریادار ایرانی:

ایران اسلامی تکنولوژی کامل ساخت زیردریایی را در اختیار دارد

قم- ابتکارآنلاین: فرمانده نداجا گفت: امروز با سه ناوشکن بالگرد بر، در بالاترین سطح آمادگی برای تامین امنیت کشور و حتی اقیانوس‌ها هستیم.
کد خبر: 3367
زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ بعد از ظهر -
198 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امیر دریادار شهرام ایرانی سه‌شنبه شب در پنجمین یادواره شهیدان ارتش استان قم، ویژه شهدای نیروی دریایی در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) طی سخنانی   با اشاره به اولویت اول این نیرو در جلب رضایت فرمانده کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی انتظار داشتند ناوشکن بالگرد بر را داشتند که در سال‌های گذشته با ساخت ناوشکن جماران این امر محقق شد و امروز در با سه ناوشکن تمام ایرانی در اوج اقتدار، حافظ امنیت نه تنها آب‌های کشور، بلکه اقیانوس‌ها هستیم.

 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، ماموریت اصلی نیروی دریایی را تامین امنیت اقیانوس هند دانست و گفت: امروز با تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار داریم، نه تنها امنیت اقیانوس هند را تامین کرده ایم بلکه می‌توانیم در عمق همه اقیانوس‌ها به انجام وظیفه بپردازیم.

 

دریادار ایرانی افزود: هم اکنون جان بر کفان نیروی دریایی چهار هزار کیلومتر دور‌تر از مرز‌های کشور در آب‌های سراسر دنیا حضور دارند.

 

فرمانده نداجا  تاکید کرد: تکنولوژی ساخت زیردریایی‌های پیشرفته برای هر ارتشی بسیار مهم است و تنها چند کشور توانمندی ساخت آن را دارند؛ ایران اسلامی تکنولوژی کامل ساخت زیردریایی را در اختیار دارد.

 

در مراسم یادواره ۵۶۵ شهید ارتشی قم نیز ضمن وداع با پیکر شهیدگمنام، با ناوشکن جماران در اقیانوس هند ارتباط تصویری برقرار شد.

 

تجلیل از خانواده معظم شهدا پایان بخش مراسم بود.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *