امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معاون انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان:

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت الهی است

سنندج- ابتکارآنلاین: معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کردستان ضمن تقدیر از مردم، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران به جهت کنترل اغتشاشات اخیر تاکید کرد: در بحث تامین و برقراری امنیت مردم، دادگستری استان در خط مقدم و با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.
کد خبر: 3354
زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ بعد از ظهر -
211 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش حسن آباد یاسوکند اظهار داشت : تمامی مسئولین قضایی در راستای تحقق عدالت و نیل به اهداف عالی قوه قضاییه و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خطیری بر عهده دارند.

 

وی اظهار داشت: مبحث رعایت امانت و امانتداری و برقراری عدالت در قرآن کریم به تفصیل بیان شده است.

 

حجت الاسلام امیرخانی تصریح کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت الهی است که باید توام با اجرای عدالت باشد و تمامی مسئولین در راستای تحقق عدالت و نیل به اهداف عالی قوه قضاییه و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی وظایف خطیری بر عهده دارند.

 

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان تاکید کرد: مدیران و مسئولین دستگاه قضایی استان در خط انقلاب اسلامی و آرمانهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب هستند و تمام تلاش خود را مجاهدانه  بر خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم استان کردستان به کار بسته اند.

 

وی افزود : در دو سال اخیر و با ارشادات ریاست محترم کل دادگستری استان و تلاشهای شبانه روزی همکاران قضایی و اداری، اقدامات بسیار مهم و قابل توجهی در راستای اجرای سند تحول قضایی صورت گرفته که از جمله آنها می توان به مختومه شدن حدود  ۳۰ هزار فقره پرونده مانده معوق در دادگستری استان اشاره کرد که باعث کاهش مراجعه مردم به دستگاه قضایی استان و رضایتمندی عمومی شده است.

 

در پایان این آیین از زحمات طاهر یوسفی با اهدای لوح سپاس تقدیر و علی خواجه وند بعنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش حسن آباد یاسوکند معرفی شد.

 

بخش حسن آباد یاسوکند در ۷۰ کیلومتری شهرستان بیجار و ۱۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *