امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون استاندار فارس:

ایجاد ارتباط بین نسلی مانع از سوء استفاده دشمنان می شود

شیراز – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت:باید ارتباط بین نسلی را در جامعه حفظ کنیم و با آگاهی بخشی به نسل جوان و امروزی، اجازه ندهیم که از سوی دشمن مورد سوء استفاده قرار گیرند.
کد خبر: 3391
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ بعد از ظهر -
197 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- اسماعیل محبی‌پور در جلسه فرمانداران شهرستان‌های استان فارس، هدف دشمن از توطئه علیه ایران اسلامی را ضعیف کردن کشور و از بین بردن استقلال آن دانست و گفت: دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نخواهد داشت و این دشمنی نیز صرفاً مربوط به جمهوری اسلامی نیست بلکه آنها موجودیت ایران مقتدر را نمی‌خواهند.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی شاید باعث شده باشد که اراده دشمنان برای جلوگیری از استقلال کشور و نابود کردن ایران مستقل و مقتدر افزایش یابد اما قطعاً بدون جمهوری اسلامی هم آنها دست از سر ایران بر نخواهند داشت.

 

وی، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: باید در گام نخست با انجام برخی اقدامات نظیر برقراری ارتباط با جوانان، نخبگان و اقشار مردم، شنونده سخنان آنها باشیم و اجازه ندهیم مطالبات و خواسته‌های آنها به یک بحران و مشکل امنیتی تبدیل شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: قطعاً مجموعه این اقدامات پیشگیرانه، علاوه بر اینکه زمینه ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک تر اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان با مسئولان را فراهم می‌کند، بلکه خنثی کننده اقدامات و نقشه‌های دشمنان نیز خواهد بود.

 

محبی پور گفت: باید ارتباط بین نسلی را در جامعه حفظ کنیم و با آگاهی بخشی به نسل جوان و امروزی، اجازه ندهیم که از سوی دشمن مورد سو استفاده قرار گیرند.

 

وی، ضمن تاکید بر لزوم توجه به جمعیت زنان جامعه بیان کرد: نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و بنابراین باید ضمن شناسایی بانوان و زنان توانمند و شایسته، از ظرفیت و توان آنها در پست‌های مدیریتی و مناصب مختلف استفاده کنیم و این کار شایسته نیز به خنثی سازی نقشه‌های دشمن کمک خواهد کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، از فرمانداران شهرستان‌های استان خواست که در سفرهای کاری که به مرکز استان دارند، حداکثر استفاده را از وقت و زمانی که می‌گذارند برای رفع مشکلات شهرستان ببرند.

 

محبی پور، در خصوص مدیریت وقایع و اغتشاشات هم گفت: استان فارس در این رابطه از نظر مدیریت بحران و فهم صحیح مردم استان مورد تقدیر قرار گرفته است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *