امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
معاون رئیس جمهور:

در کل کشورهای جهان، امنیت خط قرمز برای همه است

مشهد ـ ابتکارآنلاین: معاون رئیس جمهور گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند.
کد خبر: 3401
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ بعد از ظهر -
252 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- امیر حسین قاضی زاده ظهر پنجشنبه در مراسم عطرافشانی مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد اظهار کرد: نیروی انتظامی در این اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد، گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند و این نیرو بیش از دیگران آسیب می‌بیند.

 

معاون رئیس جمهور بیان کرد: در هر سازمانی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد، اما این بهانه برای برخورد با کلیت کار نیست، اگر امنیت تضعیف شود برای همه آحاد جامعه مشکلات متعدد ایجاد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید واکنش قاطع در برابر اغتشاشات نشان دهد، افزود: نیروی انتظامی جان خود را کف دست گرفته و برای حراست از مردم و این مرز و بوم فدا می‌کند، همه دولت، مجلس، عناصر جمهوری اسلامی قدردان تلاش و زحمات نیروی انتظامی هستند و عموم مردم سپاسگزار فعالیت نیروی انتظامی هستند.

 

قاضی زاده افزود: هر بار اغتشاشات به یک بهانه به وجود می‌آمد، اما اینبار رسانه‌های معاند اعتراف کردند که بهانه‌ای وجود نداشته و اصل نظام و اسلام نشانه است.

 

معاون رئیس جمهور افزود: اینکه عده‌ای بخواهند به پاسگاه پلیس، که دارای اسلحه است حمله کنند، برای هیچ کشوری قابل پذیرش نیست، اگر اعتراضی از مسیر خود خارج شده و موجب صدمه به جان و مال مردم شود قطعاً باید به صورت روشن و قاطع با آن برخورد شود.

 

وی گفت: فعالیت در نیروهای نظامی و انتظامی بسیار بزرگ و سخت است و دشمن با دروغ‌سازی‌های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی ماجراهای اخیر را تغییر داده و وارونه جلوه دهد.

 

قاضی زاده اظهار کرد: مشکلات و کشمکش‌های امروز جامعه جهانی، برگرفته از تقابل ۲ گروه است، گروه نخست افتخارشان بندگی خدا و طرف دیگر افتخارشان بردگی هوا و هوس است که آزادی را در هوس می‌بینند، این طرف می‌گوید جامعه باید از امنیت آزاد و بنده خدا شود، طرف مقابل معتقد است جامعه باید از خدا و بندگی خدا آزاد شود و بنده خود شود.

 

معاون رئیس جمهور افزود: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.

 

وی تصریح کرد: حکومت به معنای اجتماعی سازی مردم، یک ارزش است، لبیک ملت ایران به امام راحل (ره) فقط یک «نه» بزرگ به استکبار و استبداد نبود بلکه یک «بله» به روش زندگی جدید اسلامی بود.

 

قاضی زاده گفت: پس از انقلاب، تمام کشمکش ما با نظام سلطه بر سر این تقابل گفتمانی و سبک جدید زندگی است و انرژی هسته‌ای، قدرت ایران در منطقه، برخی موضوعات اقتصادی، موضوع زن، حقوق بشر و غیره، همه بهانه است.

 

معاون رئیس جمهور همچنین بیان کرد: فعالیت در نیروهای انتظامی و نظامی کار بسیار بزرگ و سختی است، دشمن با دروغ سازی های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی را تغییر دهد، به عنوان نمونه اغتشاشات در سیستان و بلوچستان را نگاه کنید، در کل کشورهای جهان، امنیت خط قرمز برای همه است و توهین و تعدی به پلیس در همه جا جرم است.

 

گفتنی است سردار شجاعی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، سردار تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، امیر سید رضا طباطبایی نیک فرمانده نیروی هوایی ارتش شمال شرق، حجت الاسلام مهدی حسن زاده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی مزار شهیدان در بهشت رضا مشهد را عطرافشانی و گلباران کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *