امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

جریان سازی‌های رسانه‌ای ضد انقلاب ریشه اغتشاشات اخیر بود

همدان – ابتکارآنلاین: رئییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسائل فرهنگی جریان سازی‌های رسانه‌ای ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و منافقین ریشه اغتشاشات و فتنه اخیر بود.
کد خبر: 3429
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ بعد از ظهر -
222 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرتضی آقاتهرانی در نشست فعالان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهر همدان با تشریح علل و عوامل ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور افزود: ریشه این اغتشاشات و فتنه برخلاف تصور و پیش بینی‌ها نه تنها اقتنصادی نبوده بلکه ریشه آن در مسائل فرهنگی جریان سازی‌های رسانه‌ای ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و منافقین بود.

وی تأکید کرد: جریان سازی رسانه‌های معاند انقلاب و نظام و نشر اخبار کذب و انتشار آن در سطح وسیع موجب شد تا جوانان و نوجوانان ما درگیر فتنه پیچیده فرهنگی و رسانه‌ای شوند که میانگین سنی افراد حاضر در صحنه اغتشاشات ۲۲ سال بوده است.

 

آقاتهرانی در ادامه با تأکید بر مدیریت فضای مجازی تصریح کرد: تا فضای مجازی در کشور به سامان نشود، شاهد وقوع این چنین فتنه‌هایی خواهیم بود.

 

رئییس کمیسون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به پایین بودن سرانه فرهنگی کشور افزود: این سرانه در کشور به ازای هر نفر ۹ دلار بوده که این رقم در بسیاری از کشور‌ها بیشتر از ۲۰۰ دلار به ازای هر نفر است.

(منبع: خبرگزاری صدا و سیما)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *