امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فتنه‌های اخیر دشمن ایران را هدف گرفته است

لواسانات – ابتکارآنلاین: امام جمعه موقت لواسانات تاکید کرد: استکبار جهانی از انقلاب اسلامی گذشته و در فتنه های اخیر نابودی ایران را هدف گرفته است.
کد خبر: 3419
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آیت الله ابراهیم شیخ علیا لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات افزود: برخی افراد هستند به انقلاب، ولایت، نظام و شهدا ارادتی ندارند اما اگر دلشان برای ایران می‌سوزد باید توجه داشته باشند که این فتنه ایران را هدف گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مقوله در زندگی هرکس امنیت است؛ اگر انسان لحظه‌ای احساس ناامنی کند زندگی به کامش تلخ می‌شود.

 

امام جمعه موقت لواسانات ادامه داد: دشمنان در این فتنه خبیثانه امنیت را هدف گرفتند؛ این‌طور مرسوم نبود و در هیچ‌کجای دنیا حاکمیت تعرض به پلیس را تحمل نمی‌کند و متعرضان را به اشد مجازات تعقیب می‌کنند. در این فتنه‌ها به نیروی انتظامی تعرض شد و به نقل از مقام معظم رهبری پلیس ما مظلوم واقع شد و شهدای عزیزی را تقدیم کرد.

 

وی تاکید کرد: ملت انتظار و توقع دارند دستگاه قضایی  جدیت به خرج دهد و این اشرار و اغتشاشگران را که امنیت ایران عزیز و انقلاب اسلامی را هدف گرفتند، به اشد مجازات تعقیب و تنبیه کنند.

 

شیخ علیا لواسانی بیان داشت: بنا به اعلام فرمانده فراجا میانگین سن اغتشاشگران ۱۴ تا ۱۵ سال بود که این خیلی خطرناک است؛ البته خانواده‌ها در این میان نقش دارند.

 

وی افزود اسلام به وظایف والدین نسبت به فرزند تاکید نموده است تا این‌چنین شاهد دور شدن بچه‌ها از تربیت دینی نباشیم.

 

نمازگزاران لواسانات در بین خطبه‌های امروز، با شعار دادستان داد ستان خواستار مجازات اغتشاشگران و افرادی شدند که در فتنه‌های اخیر اثرگذار بوده‌اند.

لواسانات از توابع شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *