امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نظام جمهوری اسلامی مقتدرانه در برابر دشمن ایستاده است

خرم آباد – ابتکارآنلاین: نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: وقایع اخیر نشان دهنده استقلال و حاکمیت ملت ایران و حکایت گر قوی بودن نظام جمهوری اسلامی برابر بیگانگان و دشمنان است.
کد خبر: 3426
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
84 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود: کشورهای تسلیم نظام سلطه به دور از توطئه دشمن هستند بعبارتی وقایع اخیر و نقشه دشمنان حکایت از قدرت جمهوری اسلامی و ایستادگی آن دارد .

 

وی با اشاره به برخی بیانیه ها در حمایت از اغتشاشات اخیر گفت: از آشوبگران و اغتشاشگران اخیر، اسلحه و مکان های نگهداری مواد منفجره کشف شده است، پس چگونه این افراد از حرکات آشوبگران و خسارت به جان و مال مردم حمایت می کنند؟!

 

امام جمعه خرم آباد گفت: ما اکنون در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم و گویی تاریخ در حال تکرار است که عده ای در داخل قرآن را آتش می زنند و یادآوری کننده این هستند برخی افراد که زمانی در کنار علی ابن ابیطالب (ع) بودند در مقابل او قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: وقایع و حوادث اخیر اگر چه تلخ بود و خسارات جانی، مالی و هتاکی هایی به مقدسات و اعتقادات مردم در پی داشت اما نشان داد که جمهوری اسلامی ما نظام مقتدری است.

 

وی یادآور شد: در ماه های اخیر و پیش تر تجمعات و اعتراضات اصناف مختلف را داشتیم و حقوقی را مطالبه می کردند که در فضایی سالم و آرام رسیدگی شد اما وقایع اخیر با هدف آشوب، اغتشاش، خسارت به جان و مال و هتاکی به باورهای مردم است که آشوبگری در این وقایع را نمی توان انکار کرد چراکه بحث سر ضربه زدن به استقلال و حاکمیت ملت ایران است.

 

وی با اشاره به هفته فراجا و ضمن گرامی داشتن یاد شهدای نیروی انتظامی بخصوص در وقایع اخیر گفت: شهدای این قشر، نشان دهنده پیشتازی این نیروها برای حفظ جان مردم هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به هفته وحدت گفت: راهبرد اصلی در منظومه فکری امام (ره) و مقام معظم رهبری، بیان مشترکات اهل تسنن و تشیع است .

 

وی همچنین با اشاره به روز ملی کاهش آثار بلایای طبیعی افزود: از ۴۳ مورد حادثه طبیعی ۳۲ مورد آن در ایران وجود دارد و ما جزو ۱۰ کشور مبتلا به این بلایا هستیم که همین نکته توجه به اقدامات پیشگیرانه، راهکارهای علمی، آموزش عمومی و تخصصی را بیشتر می کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *