امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
استاندار تهران:

برخی از نیروهای پلیس در طول اغتشاشات تا چند روز به منزل نرفتند

تهران- ابتکارآنلاین: استاندار تهران ضمن تقدیر از تلاش نیروهای پلیس برای تامین امنیت گفت: برخی از نیروهای پلیس در طول اغتشاشات تا چند روز به منزل نرفتند.
کد خبر: 3470
زمان انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ بعد از ظهر -
51 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن منصوری پیش از ظهر شنبه در نشست با فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کمبودهای موجود در زیرساخت‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: در مجموعه دستگاه‌های امنیتی زیرساخت‌های موجود جوابگو نیست و کمبودهایی وجود دارد اما نیروی انتظامی با کار شبانه‌روزی و انقلابی توانسته امنیت را تأمین کند.

 

رئیس شورای تأمین استان تهران سپس به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از نیروهای پلیس در این ایام چند روز به منزل نرفته و مستمر در محل مأموریت حضور داشته و با دقت نظر و توجه امور را دنبال می‌کردند.

 

وی با اشاره به گزارش‌های انتظامی در غرب استان تهران گفت: حدود شش درصد آمار جرایم سرقت در غرب استان تهران حدفاصل دو جلسه اخیر، کاهش یافته که نشان از طراحی و برنامه‌ریزی دارد، جمع‌آوری معتادین متجاهر هم پیشرفت مناسبی داشته است.

 

وی گفت: غرب استان تهران با جمعیت حدود ۴ میلیون نفر و ترکیبی از اقوام و استان‌های مختلف کشور، بافت خاصی دارد و در این روزها مجموعه فرماندهی انتظامی برای تحقق امنیت زحمات ویژه کشیدند.

 

استاندار تهران ادامه داد: طی این نشست آخرین وضعیت امنیتی و شرایط کشور مورد تحلیل قرار گرفت و بحث‌های کاری نیز مطرح شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *