امروز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳
با حضور معاون فراجا؛

ساختمان جدید ستاد فرماندهی فراجا شرق استان تهران افتتاح شد

ورامین – ابتکارآنلاین: همزمان با هفته نیروی انتظامی ساختمان جدید ستاد فرماندهی فراجا شرق استان تهران با حضور معاون هماهنگ کننده فراجا روز دوشنبه در ورامین افتتاح شد.
کد خبر: 3534
زمان انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ بعد از ظهر -
136 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  معاون هماهنگ کننده فراجا کشور گفت: نیروی انتظامی، سازمانی خدمتگزار به مردم و جامعه بوده ولی دشمنان نظام و بدخواهان تلاش دارند تا از آن به عنوان یک سازمان مهاجم و بی‌تدبیر یاد کنند که با حمایت مردم، این توطئه و فتنه خنثی شده است.

سردار محمد علی نوری نژاد روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که در شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: اجرای ماموریت در امور مهندسی و عمرانی توسط نیروی انتظامی در این مقطع زمانی، خود یک کار جهادی محسوب می‌شود و در کنار فعالیت فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آسایش مردم، کارهای عمرانی و مهندسی متعددی انجام می‌گیرد.

وی افزود: اگر فقط به انجام کارهای اداری و پیگیری‌های مرسوم بسنده کنیم، کارها به نتیجه مطلوب ختم نمی‌شود و باید با تفکر جهادی وارد میدان شده و به گونه‌ای عمل کنیم تا کارهای به نتیجه مورد قبول ختم شود.

معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که نیروی انتظامی از رشدی بسیار مناسب و خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار شده و افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه عمرانی در هفته نیروزی انتظامی، تنها بخشی از این پیشرفت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

نوری نژاد خاطرنشان کرد: همه تلاش مسئولان انتظامی بر این امر استوار شده تا منابع و مقدورات را برای اجرای طرح‌های عمرانی افزایش دهیم تا نتیجه آن را مردم در ارتقاء سطح امنیت احساس کنند.

این مسئول یادآور شد: از حدود چهار سال گذشته در قانون بودجه تبصره‌ای آمده که در آن استانداران باید حداقل پنج درصد بودجه استان را به امور عمرانی پلیس‌های تخصصی ناجا تخصیص دهند که سال گذشته مجموعه استانداری تهران اعتبار خوبی را به نیروی انتظامی اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی همواره خود را خادم مردم و حافظ امنیت و آسایس جامعه اسلامی می‌داند و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا، از جان و دل از میهن اسلامی حراست می‌کند.

سردار کیومرث عزیزی افزود: به منظور خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم شهرستان‌های هفتگانه شرق استان تهران، ساختمان جدید ستاد فرماندهی فراجای شرق استان افتتاح می‌شود تا خدمات تخصصی با تأمین زیرساخت‌های لازم به مردم ارائه گردد.

این مسئول اظهار داشت: علاوه بر این، کلید ۸۰ واحد از منازل سازمانی که به عنوان فاز نخست در شهرستان پیشوا احداث شده در اختیار عوامل انتظامی قرار می‌گیرد تا این افراد با انگیزه و روحیه هرچه بیشتر در انجام وظایف خود کوشا باشند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ واحد در بنیاد تعاون به طور تعادل خریداری شد و با کمک مهندسی ناجا تکمیل و در اختیار همکاران قرار گرفته و هشت واحد دیگر نیز در قالب طرح شهید عبداللهی قرچک در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفت تا در مجموع و طی ۶ ماهه نخست امسال، ۱۰۸ واحد منزل سازمانی تکمیل و در اختیار همکاران فرماندهی شرق قرار گیرد.

عزیزی اضافه کرد: با دستور معاون هماهنگ کننده ناجا، امروز عملیات اجرایی احداث ۴۸ واحد منزل سازمانی در مهرآباد دماوند نیز به زمین زده می‌شود و این طرح مهم در زمانی کمتر از ۱۰ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در یکسال و نیم گذشته ۱۲ کلانتری و پاسگاه در حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است که این طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی پنج تا ۹۰ درصدی در دست احداث است و تلاش می‌شود تا در موعد مقرر به بهره‌برداری رسد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در سال جاری از محل اعتبارات استانداری تهران ۳۷ میلیارد تومان در قالب ۶ پروژه اجرایی، کلانتری و پاسگاه این اعتبار هزینه می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ساختمان یگان ویژه در زمینی به مساحت پنج هکتار و در زیربنایی حدود سه هزار و ۶۰۰ مترمربع با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال ساخت است.

 

در مراسم امروز علاوه بر افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی استان تهران، ۸۰ واحد مسکونی در شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *