امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی ایلام:

امنیت خط قرمز پلیس است و قطعا در این راه کوتاه نخواهیم آمد

ایلام – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت منطقه ای و جهانی قرار دارد، گفت: ترقه بازی تعدادی فریب خورده تاثیری بر اقتدار ایران اسلامی ندارد.
کد خبر: 3540
زمان انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ بعد از ظهر -
99 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار دلاور القاصی روز دوشنبه در یادواره شهدای فراجا فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: اگر امروز به خود می بالیم که ایران امن‌ترین کشور دنیاست، امانتی است که به مجاهدت جانبازان و خون شهدا ایجاد شده است و امروز با حمایت و پشتیبانی مردم از این امانت حراست و حفاظت می کنیم.

 

وی افزود: روزهای اخیر تعدادی فریب خورده برای براندازی انقلاب اغتشاش و ناامنی ایجاد کردند و فکر می کنند با چند ترقه بازی این نظام از بین می رود، ولی انقلاب به این راحتی به دست نیامده و حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر است.

 

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: ملت ولایت مدار ایران پای نظام و انقلاب اسلامی هستند و اگر این شهادت ها و این جانبازی ها نبود، انقلاب اسلامی به ثمر نمی نشست.

 

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در مجموع هشت شهید در ایام اغتشاشات تقدیم آرمان های نظام اسلامی کردیم، یادآور شد: امروز تا پای جان برای حفظ امنیت تلاش کرده و اجاره نخواهیم داد خدشه ای به امنیت مردم وارد شود.

 

وی با تاکید بر اینکه آرامش امروز را مدیون خانواده شهدا هستیم، گفت: ایران امن ترین کشور منطقه است، این امنیت با امانت خون شهدا و پشتیبانی مردم ایجاد شده است.

 

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: انقلاب به راحتی به دست نیامده است، برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده و حوادث اخیر کشور تاثیری در امنیت جمهوری اسلامی ایران ندارد.

 

سردار القاصی مهر اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و قطعا در این راه کوتاه نخواهیم آمد.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *