امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

کشور ما که روزی نیازمند سیم خاردار بود امروز پهباد تولید می‌کند

اصفهان – ابتکارآنلاین: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مسائل امروز کشور ما داخلی و خانوادگی است و ربطی به خارجی‌ها و بیرونی‌ها ندارد و خودمان باید آن را درون خانواده حل کنیم.
کد خبر: 3571
زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ بعد از ظهر -
265 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سردار مجتبی فدا در جلسه روشنگری با اصناف استان اصفهان گفت: مسائل اقتصادی، کسادی بازار، مباحث مالیاتی و کرونا فشارهایی را بر اصناف وارده کرد، اما تدین و اعتقاد به کشور و میهن و جمهوری اسلامی را بالاتر از مسائل شخصی می‌دانند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت، شرافت و آقایی داد، گفت: در این راه جنگ، سختی، تحریم و مسائل و مشکلات متعددی مواجه شدیم، اما روی پای خودمان ایستادیم و امروز سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار داشت: امروز رئیس جمهور کشور توسط مردم انتخاب می‌شود البته احتمال سو مدیریت وجود دارد که این نتیجه رأی و انتخاب همه ماست، اما در زمان طاغوت سفرای فرانسه، انگلستان برای ما تعیین تکلیف می‌کردند و استاندار و وزرا را انتخاب می‌کردند.

 

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته توسط مردم اداره شده است و به این امر افتخار می‌کنیم و هر کاری که در توان نظام بوده برای مردم انجام داده است.

 

سردار فدا خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات اقتصادی، سو مدیریت و نارسایی و برخی بی توجهی‌ها در کشور وجود دارد، اما جمهوری اسلامی هر چه در توان داشته انجام داده است.

 

وی بیان کرد: در آغاز جنگ تحمیلی کشور ما نیازمند واردات سیم خاردار بود، اما امروز ایران ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد و در ساخت توربین‌های بزرگ برقی پس از آلمان و آمریکا بعنوان سومین کشور جهان محسوب می‌شود و کشور ما امروز در مهندسی، نانو، فناوری‌ها نو، شبیه سازی و سلول‌های بنیادین از جایگاه ویژه‌ای در جهان برخوردار است.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان منافع خود را در کشور ما از دست دادند و به‌دنبال برگشت منافع خود هستند، افزود: انقلاب اسلامی منافع غربی‌ها را از بین بُرد و به همین دلیل جبهه وسیعی را علیه ما تشکیل دادند..

 

وی اظهار داشت: دشمنان با توجه به موفقیت‌های ایران و شکست مُفتضحانه آمریکایی‌ها در منطقه از دو سه ماه اخیر بدنبال ایجاد نا امنی در ایران بودند و در این وقاع اخیر ۴۶۶ هزار اکانت توییتری فعال بود و نزدیک به ۱۵۰ میلیون پیام رد و بدل شد که توسط رُبات و هوش مصنوعی مردم را تحریک کردند.

 

سردار فدا گفت: جمهوری اسلامی با ایستادگی، مقاومت و تلاش خود همه برنامه‌های غربی‌ها را در ایجاد خاورمیانه جدید را با شکست مواجه کرده است و امروز مهاجرت معکوس از دل سرزمین‌های اشغالی به سمت کشورهای اروپایی شروع شده و اختلاف و چند دستگی و مسائل و معضلات مختلف و بیکاری این شرایط را برای آن‌ها به‌وجود آورده است.

 

وی با اشاره به اینکه مردم شهدای بسیاری را برای این نظام تقدیم کردند و خود را در حفظ انقلاب سهیم می‌دانند خاطرنشان کرد: غربی‌هایی که ادعای حمایت و پشتیبانی از مردم ایران را دارد در دوران کرونا ماسک هم به کشور ما ندادند و ایران را تحریم کردند و تعداد زیادی از مردم بواسطه کمبودها فوت کردند.

 

سردار فدا اضافه کرد: نا آرامی‌های اخیر در اصفهان خسارت کمتری به‌دنبال داشت که بخشی از آن ناشی از هوشیاری، هوشمندی و درایت مردم و عدم همراهی اصناف بود و بخشی هم با حضور مؤثر نیروهای نظامی و انتظامی و هماهنگی‌ها و پیش بینی‌های انجام شد در استان و بخش عمده آن هم با کمک خدا و لطف امام زمان (عج) بود.

 

وی تاکید کرد: مسائل امروز کشور ما داخلی و خانوادگی است و ربطی به خارجی‌ها و بیرونی‌ها ندارد و خودمان باید آنرا درون خانواده حل کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم ارتباطات خوبی را با کشورهای مختلف منطقه رقم زده، افزود: کشور ما که روزی نیازمند سیم خاردار بود امروز پهباد تولید می‌کند و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی بسیار زیادی در ایران وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی در چند روز گذشته برای فشار بر ایران اتباع و کارکنان خود را فراخواندند، گفت: ایران با همه دشمنان جنگ نمی‌کند، اما با دشمنی که رو در روی ما ایستاده و به طرف ما تیراندازی می‌کند مقابله می‌کند و تا صد سال آینده هم با آمریکایی‌ها که با ما دشمنی دارند کنار نمی‌آییم.

 

سردار فدا با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید برای آزادی و استقلال کشور تقدیم کردیم اظهار داشت: مردم ایران امروز هم همانند دوران جنگ تحمیلی پای عزت، کرامت، شهدا و آرمان‌های خود ایستاده اند، ارمنی و مسیحی‌ها هم در کشور ما آرامش دارند.

 

وی با اشاره به اینکه کسبه حرمت و اعتباری و عزتی در جامعه دارند و اصناف محل مراجعه مردم هستند، تصریح کرد: ما با ارازل و اوباش راحت می‌توانیم مقابله کنیم، اما با دانش آموز و دانشجو و کسبه نمی‌توانیم اینطور برخورد کنیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دانشجویان عناصر تحصیل کرده و فهمیده جامعه هستند باید آن‌ها را توجیه کنیم و باید روشنگری کنیم و توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا آرامش جامعه برقرار باشد و در نقشه دشمن بازی نکنیم و باید عمق این فتنه و زوایای آنرا که شر آن از سر کشور گذشت را برای همه اطرافیان بازگو کنیم.

 

جلسه روشنگری اصناف با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و رؤسای اتحادیه‌های و اصناف استان اصفهان در اتاق اصناف اصفهان برگزار شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *