امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار رباط کریم:

نیروی انتظامی از سرمایه‌های بزرگ کشور است

رباط‌کریم – ابتکارآنلاین: فرماندار رباط کریم گفت: نیروی انتظامی مصداق مجاهدت، اقتدار و عزت و از سرمایه‌های بزرگ میهن اسلامی است.
کد خبر: 3615
زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ بعد از ظهر -
59 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امید احمدی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در مراسم تجلیل از نیروهای انتظامی که با حضور سردار سرتیپ دوم دکتر حسن مفخمی رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا، حجت الاسلام ترابی امام جمعه رباط کریم برگزار شد، افزود: سبز قامتان جان برکف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری امنیت و آرامش در کشور ایفا می کنند که موجب اعتماد و آرامش مردم است و حمایت و پشتیبانی از آن زیرساخت های امنیت کشور را تقویت و مستحکم می کند.

 

وی با گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان گرانقدر سازمان انتظامی به ویژه شهدای مظلومی که در صحنه اغتشاشات اخیر، جانشان را فدای مردم و انقلاب کردند، اظهار داشت: باید قدردان خون این شهدا باشیم.

 

فرماندار رباط‌کریم خاطرنشان کرد: امروز پلیس با رویکرد جامعه محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم و شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می توان در ارتقای مشارکت عمومی در تامین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

 

احمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، یادآور شد: نیروی انتظامی امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *