امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل:

جاده کنارگذر آران و بیدگل مطالبه مردم است

اصفهان – ابتکارآنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل گفت: مهم‌ترین مطالبه مردم، احداث جاده کنارگذر آران و بیدگل است که دو هفته پیش پیمانکار آن انتخاب شد.
کد خبر: 3621
زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ بعد از ظهر -
117 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – امیرحسین عصارزاده اظهار کرد: پروژه کنارگذر آران و بیدگل نیاز به اعتبار دارد که اعتبار آن هنوز ابلاغ نشده است. احداث جاده کنارگذر آران و بیدگل و اتصال آن به سه‌راه چرمشهرِ استان تهران مهم‌ترین مطالبه مردم در حوزه راه و شهرسازی بوده که در حال پیگیری است. مناقصات طراحی جاده برگزار شده و دو هفته پیش پیمانکار آن نیز انتخاب شده است تا فاز دوم طراحی را انجام دهند.

 

وی افزود: عملیات احداث جاده ابوزیدآباد به کاشان به یک مؤسسه خیریه واگذار شده است که به دنبال جذب اعتبارات آن نیز هستیم. ساخت پل‌های این جاده در حال انجام است و تاکنون ۶ کیلومتر از این جاده به طور تقریبی احداث شده و امسال ۲ کیلومتر آن آسفالت شده است. همچنین بیش از ۴ کیلومتر جاده قاسم‌آباد به حسین‌آباد بعد از ۸ سال آسفالت و خط‌کشی آن انجام شد و اکنون در حال نصب علائم راهنمایی و رانندگی هستیم.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل، گفت: اعتبارات حوزه راه همیشه در پایان تیرماه ابلاغ می‌شد که مجلس زمان تخصیص اعتبارات را تا آخر مهرماه تعیین کرد که هنوز اعتبارات این بخش ابلاغ نشده است.

 

عصارزاده خاطرنشان کرد: در حوزه راه‌ها و در بخش اعتبارات سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی رخ داد که پیگیر هستیم مانند پارسال اعتبارات خوبی برای امسال جذب کنیم. پل نوش‌آباد به کاشان و جاده سفید شهر به کاشان به پیمانکار واگذار شد و پیمانکار سقف اولین پل را زده و آماده بتن‌ریزی است. اگر این پل را بتوانیم آماده کنیم پل‌های بعدی را نیز سال آینده آماده خواهیم کرد و در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *