امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد؛

دسیسه های دشمن را پوچ می کنیم

گرگان- ابتکارآنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خط نورانی وحدت در گلستان همچنان استمرار داشته و با اتحاد و یکپارچگی دسیسه های دشمن را پوچ و باطل می کنیم.
کد خبر: 3657
زمان انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ بعد از ظهر -
144 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکار آنلاین – عباسعلی گرزین اظهارکرد: با ابتکار و خلاقیت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شد تا با حرکتی حساب شده یک دسیسه بزرگ استکبار نقش بر آب شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: چند قرن فتنه انگیزی دشمنان برای ایجاد انشقاق و تفرقه در جمهوری اسلامی ایران با یک فرمان سنجیده امام خمینی (ره) باطل شد.

 

وی گفت: نامگذاری هفته وحدت بیانگر اوج اسلام و انسان شناسی و البته احاطه مطلق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به علوم جامعه شناسی است.

 

گرزین ادامه داد: گلستان سرزمین برادری و برابری، سرزمین وحدت و تقریب و دیار زمینه ساز تمدن اسلامی است که باید با همت علما و خواص شیعه و سنی همچنان به عنوان یک الگوی شاخص وحدت، پایدار بماند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: بزرگداشت هفته وحدت تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره)، امام خامنه ای و سردار سپهبد سلیمانی است که خوشبختانه در استان گلستان با صلابت و شکوه بی نظیری گرامی داشته می‌شود.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *