امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
عباس جوهری در همایش روحانیون شهرستان قرچک مطرح کرد؛

راهبرد اصلی دشمن اختلاف و شبهه افکنی است

قرچک – ابتکارآنلاین: سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در همایش روحانیون شهرستان قرچک،مسئله اصلی امروز را تلاش مضاعف در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد.
کد خبر: 3625
زمان انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ قبل از ظهر -
180 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سید عباس جوهری معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران، روز سه‌شنبه در اجتماع روحانیون و مبلغین شهرستان قرچک که با حضور فاتحی نژاد فرماندار و حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد باسعادت خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: مسلمین باید با اتحاد و همدلی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

وی با بیان اینکه مردم انقلابی، بصیر و ولایی ایران اسلامی راه خود را از اغتشاشگران و عوامل فتنه جدا کرده اند، افزود: مردم مومن و انقلابی تا پای جان به آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند.

 

جوهری تلاش مضاعف در حوزه جهاد تبیین را مسئله اصلی امروز دانست و گفت: راهبرد اصلی دشمن اختلاف و شبهه افکنی است که باید با جهاد تبیین و اندیشه‌ورزی به مصاف دشمن برویم .

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به طراحی جنگ شناختی علیه ملت ایران اظهار کرد: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت افکار عمومی بوده و راهکار نصرت در این جنگ، جهاد تبیین و روایت درست است.

 

وی با بیان اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارد افزود: استکبار جهانی علاوه بر تحریم، میلیاردها دلار هزینه کرده است تا با القای ناامیدی، سیاه‌نمایی، کوچک نمایاندن پیشرفت‌های بزرگ، سم‌پاشی فراوان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه‌ای متعدد زمینه فتنه و آشوب را فراهم آورد.

 

این مقام مسئول جنگ امروز را جنگ فرهنگی در فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت: امروزه طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای اهل علم و قلم تکلیف و واجب عینی است که برای جهاد تبیین مخصوصا در بستر فضای مجازی و برای نسل جوان با تولید محتوا و ایده پردازی اهتمام ویژه ای داشته باشند .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *