امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مساجد استان تهران امشب کانون روشنگری ابعاد مختلف فتنه جدید می‌شود

ورامین – ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم شهرستان‌های استان تهران همزمان با ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور در مساجد ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، در جریان ابعاد مختلف این فتنه توسط کارشناسان و ائمه جمعه و جماعات قرار می‌گیرند.
کد خبر: 3700
زمان انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ بعد از ظهر -
59 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فتنه اخیر، مزدوران استکبار جهانی با هتک حرمت مقدسات و شکستن حریم‌های اخلاقی و آسیب رساندن به جان و مال مردم، ظلم بزرگی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مرتکب شدند که ابعاد این جنایات باید برای مردم و به ویژه جوانان بازگو شود.

وی افزود: به منظور تجدید بیعت مردم کشورمان و استان تهران با آرمان‌های انقلاب و دفاع از حریم ولایت، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و در ادامه برگزاری جشن‌های هفته، امت حزب‌الله ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) هتک حرمت مقدسات را محکوم خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز روشنگری و بصیرت‌افزایی افراد جامعه و به ویژه جوانان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لذا همزمان با برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) نشست‌های تبیینی و بصیرت افزایی با حضور کارشناسان وائمه جمعه و جماعات برگزار تا ابعاد مختلف این فتنه برای مردم بازگو شود.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: ممکن است که مردم انتقاد و یا گلایه‌هایی داشته باشند ولی امت ایران اسلامی هیچگاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب کوتاه نخواهند آمد، از مسئولان نیز درخواست داریم تا با خدمت هر چه بیشتر قدردان این امت ولایتمدار باشند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با  قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی مدافعان امنیت کشور یادآور شد: ایثار و از خودگذشتگی نیروهای حافظ امنیت و حضور اگاهانه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و اسلام، این توطئه را نیز خنثی کرد و نشان داد که مردم برای دفاع از انقلابی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *