امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان محتویات داخل خودرو در ورامین دستگیر شدند

ورامین – ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ۲ سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با ۴۰ فقره سرقت در ورامین دستگیر شدند.
کد خبر: 3763
زمان انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ قبل از ظهر -
159 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت خودرو و محتویات داخل آن در ورامین، رسیدگی به این موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران، ۲ نفر سارق خودرو در یکی از مناطق ورامین شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به ۴۰ فقره سرقت از خودرو و داخل خودرو اعتراف کردند که این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین نیز از پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند گفت: در راستای ساماندهی صنوف ضایعاتی و پسماند ، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ورامین اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این راستا از ۱۰۰ واحد صنفی بازدید شد که ۱۵ واحد آن به دلایل نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مرجع قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی ورامین با اعلام تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان به خصوص کسبه و اصناف خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *