امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات حادثه شلیک در واحدصنعتی سیرجان با یک کشته

کرمان- ابتکارآنلاین: مسئولان سیرجان حادثه شلیک یک کارگر به سرپرست کارخانه‌ای خصوصی را در این شهرستان تایید و اعلام کردند که کارگر پس از شلیک گلوله و مجروح کردن طرف مقابل اقدام به خودکشی کرده و جان باخته است.
کد خبر: 3840
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – خبرنگار ایرنا مطلع شد یک حادثه درگیری در یکی از کارخانه های تولید میلگرد بخش خصوصی سیرجان رخ داده که موضوع را پیگیری کرد و مسئولان شهرستان این حادثه را که دوشنبه‌شب رخ داده تایید کردند.

 

گرچه برخی منابع مدعی تجمع به علت معوقات کارگران و درگیری در کارخانه تولیدکننده میلگرد شده بودند اما مسئولان محلی تجمع و مشکلات مالی کارخانه را تایید نمی کنند و می گویند کارگر مذکور پس از اخراج و در حالی که حقوق وی نیز پرداخت شده بوده، دست به چنین اقدامی زده است.

 

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی فرمانده انتظامی سیرجان توضیح داد: کارگر که خودکشی کرده فردی ۲۹ ساله بوده که به دنبال اخراج از کارخانه اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به سرپرست کارخانه می کند.

 

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این کارگر چون تصور کرده فرد پس از شلیک، طرف مقابل کشته شده، اقدام به خودکشی با شلیک به خودش می کند؛ درحالی که سرپرست کارخانه مجروح شده و اینک تحت درمان قرار دارد.

 

فرمانده انتظامی سیرجان درباره علت این حادثه نیز توضیح داد: براساس مستندات و شواهد موجود، کارگر مذکور که فردی غیربومی بوده سابقه مشکلات روحی و روانی نیز داشته به طوری که به همین علت از معافیت پزشکی سربازی نیز برخوردار بوده است.

 

وی افزود: براساس بررسی ها کارگر مذکور تا شهریورماه نیز حقوق دریافت کرده بوده که بعد از بروز مشکلات بین وی و مسئولان کارخانه و از آنجا که اخراج شده بوده، این اتفاق رخ داده است.

 

رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان سیرجان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: گزارشی مبنی بر مشکلات مالی و معوقات کارگران از کارخانه مذکور دریافت نشده است.

 

محمدرضا آقاخانی افزود: کارگر مذکور اهل استان کرمان نبوده است.

 

وی اظهارداشت: در عین حال پیگیری ما برای بررسی بیشتر موضوع همچنان جریان دارد و امروز نیز تیمی از اداره کار در محل کارخانه حاضر شده اند.

 

شهرستان سیرجان از قطب های مهم و بزرگ صنعتی و معدنی کشور است که در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *