امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
‌شهردار فیروزکوه:

۵۰ درصد تخفیف عوارض برای نوسازی بافت‌های فرسوده اعمال می‌شود

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: شهردار فیروزکوه گفت: در طرح نوسازی بافت‌های فرسوده مقرر شد تا تخفیف ۵۰ درصدی عوارض تراکم تشویقی و تهیه نقشه های ساختمانی برای متقاضیان اعمال شود.
کد خبر: 3833
زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ قبل از ظهر -
70 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا صادقی اظهار داشت: در این طرح مقرر شد تا بانک مسکن هم برای اعطای تسهیلات لازم و مناسب همکاری لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ هکتار بافت فرسوده در سه نقطه شهری مسجدسی، راه آهن و تختی وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهت تشویق شهروندان و سرمایه گذاران برای احیا و بازسازی بافت های فرسوده پیشنهاداتی به شورای اسلامی شهر فیروزکوه ارائه شد و مواردی نیز به تصویب رسید.

صادقی اعلام کرد: عوارض پروانه ساختمانی بافت های فرسوده شهر فیروزکوه با هدف تشویق شهروندان به نوسازی این بافت ها رایگان شده است.

وی اضافه کرد: در بحث بهسازی معابر بافت های فرسوده امسال ۲۰۰ تن قیر یارانه ای توسط سازمان بازآفرینی شهری به شهرداری فیروزکوه اختصاص یافته که لکه گیری و مرمت این محلات در دستور کار قرار گرفت.

 

شهردار فیروزکوه از تخصیص تخفیف های جدید عوارض شهرداری به مناسبت ولادت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) خبر داد و اظهار داشت: کلیه مودیان و شهروندان فیروزکوه می توانند جهت دریافت تخفیف ویژه عوارض های محلی تا ۳۰ درصد از سی ام مهر تا ۱۲ آبان ماه امسال به واحد درآمد شهرداری مراجعه کنند.

صادقی اظهار امیدواری کرد که شهروندان با مشارکت خود در توسعه شهر سهیم باشند، چرا که انجام و اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با مشارکت همه‌جانبه شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، میسر خواهد بود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال درشرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *