امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اسلامشهر:

جهاد تبیین و روشنگری محور برنامه های ۱۳ آبان خواهد بود

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: فرماندار اسلامشهر گفت: برنامه های ۱۳ آبان و ایام منتهی به روز مبارزه با استکبار جهانی با محوریت جهاد تبیین و روشنگری در خصوص ابعاد دشمنی استکبار با ملت ایران اجرا خواهد شد.
کد خبر: 3884
زمان انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ بعد از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حسین حبیبی که در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان سخن می گفت به ابهام آفرینی رسانه های معاند درخصوص مبانی مستحکم انقلاب اسلامی در روزها و ماهها اخیر اشاره کرد و گفت: الان شرایط مناسبی است تا آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان و نوجوانان با ابعاد دشمنی های استکبار بویژه آمریکای جنایتکار با کشورمان آشنا شوند.

 

وی اظهار داشت: با برپایی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اساتید و دانشجویان و همچنین برنامه ها و نشست های مختلف در مدارس و مساجد و طرح نظرات گوناگون مبانی و ارزش های والای انقلاب اسلامی تبیین خواهد شد.

 

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه برگزاری راه پیمایی ۱۳ آبان نیز برنامه شاخص روز مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود، افزود: دانش آموزان و دانشجویان ما با حضور گسترده در راه پیمایی ۱۳ آبان نشان خواهند داد خوابی که ضدانقلاب برای مدارس و دانشگاههای ما دیده هرگز تعبیر نخواهد شد و جواب محکمی به استکبار جهانی خواهند داد.

 

این مسئول همچنین به جانفشانی مدافعان امنیت جهت مقابله با اغتشاشات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر که در شهرهای مختلف کشور رخ‌داده، ایادی استکبار جهانی چنگ و دندان نشان داده و به مقدسات و ارزش‌هایی که مردم روی آن‌ها حساسیت دارند پنجه کشیدند، این رفتارها و حرکات نشان داد که استکبار جهانی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور ما از قبل برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌هایی را داشته است.

 

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *