امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معاون بسیج مستضعفین:

در حوزه ترویج فرهنگ مقاومت جهاد و شهادت یک مقدار کوتاهی شده

ری – ابتکارآنلاین: معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: زمین جنگ امروزی از موضع درگیری تن به تن و فیزیکی تغییر کرده و هوشمند شده‌است.
کد خبر: 4024
زمان انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ بعد از ظهر -
138 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار حسین معروفی روز دوشنبه در نشست مسئولان اقشاری نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: امروز مردم و نظام اسلامی هوشمند است و در برابر هر حرکت و واکنشی، رفتار هوشمندانه ای دارد.

 

وی یادآور شد: طی وقایع اخیر رفتار منطقی با اغتشاشگران شد و هر حرکت احساسی می توانست اتفاقات بسیاری را رقم بزند، اما برخورد منطقی فوق العاده ای انجام گرفت.

 

معروفی اظهار داشت: اهانت های بسیاری در این وقایع به مقدسات و ارزش های اسلامی صورت گرفت، اما در این رویداد منطق بر تصمیم ها و رفتارهای احساسی غالب شد.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمنان حساب شده، با برنام ریزی و قرارگاهی در حوادث اخیر برای ایجاد انشقاق در کشور وارد میدان شدند، تا به طبع این درگیرها، ایران را وادار به زانو زدن در برابر خواسته های آنان کند و در نهایت مسئولان دیپلماسی کشور مجبور به امضای آن تعهداتی شوند که آنان می خواهند.

 

وی امضای چنین تعهد نامه ای را شکست مقاومت ملت ایران خواند و تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا دندان مسلح شهید، جانباز و اسیر دادیم تا ملت در برابر خواسته های آنان مقاومت و از انقلاب خود دفاع کنند.

 

معروفی ادامه داد: دشمن از نظر عده و عده چند برابر شده است اما قدرت کنونی جمهوری اسلامی در فناوری فضا، موشک نقطه زن و پهباد است.

 

در ادامه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : وقتی اقشار را پل ارتباطی بین مردم و نظام می دانیم یعنی حلال مشکلات مردم هستند ، یعنی مرجع و تکیه گاه اقشار، باید بتوانند مشکلات مردم را احصاء کنند و به اداره کل و نظارت وصل کنند تا آنان در سیاست گذاری ها مشکلات مردم را حل و امید در جامعه ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: تدبیر و اندیشه امام حسین(ع) در شکل و محتوای عاشورا است که این مهم در هشت سال جنگ تحمیلی تکرار شد. تمام فکر، آرمان و ایده امام و رهبر انقلاب اسلامی عاشورایی است. اگر آن چیزی که امام در وصیت نامه خود و مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب فرمودند را عملیاتی کنیم تبیین عاشورا خواهد بود.

 

سردار معروفی تصریح کرد : در حوزه ترویج فرهنگ مقاومت جهاد و شهادت یک مقدار کوتاهی شده ،چون همه با نگاه سیاسی پیش رفتند بلکه باید با نگاه جامع الاطراف پیش برویم. جهاد، شهادت و خدمت سیاسی نیست، دولت مردمی برای مردم کار می کند، اینها جامعیت نظام اسلامی است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *