امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهدو ایثارگر:

اقدام تروریستی درحرم احمد ابن موسی(ع)طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مردم ایران است

ری - ابتکارآنلاین: مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهدو ایثارگر بامحکومیت اقدام تروریستی تکفیری ها درحرم حضرت شاهچراغ علیه السلام اعلام کرد: بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و زائران ؛بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم صهیونیستی وآمریکا دراین برهه زمانی که شاهد پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی هستیم ، می باشد.
کد خبر: 4128
زمان انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ بعد از ظهر -
69 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهدو ایثارگر در بیانیه روز پنجشنبه خود آورده است : بسم الله الرحمن الرحیم/قاتلواهم حتی لا تکون فتنه

با عرض تسلیت به حضرت ولی عصر، امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه ای و به مردم شهیدپرور ایران اسلامی ومردم با فرهنگ وصبور شهید پرور استان فارس و جامعه ایثارگری ، آرزوی طلب علو درجات برای شهدا و سلامتی عاجل برای مجروحان این حادثه تلخ داریم .

 

در این بیانیه افزوده شده : بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت به حرم مطهر و زائران شاهچراغ(ع)؛ بخشی از طراحی و توطئه شوم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و تکفیری هایی است که در این برهه زمانی شاهد پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی در منطقه و در جهان بوده و به دنبال شکست‌های مفتضحانه در منطقه ،تحت‌الشعاع قرار دادن مقاومت مردم مظلوم فلسطین و با بکارگیری تفکر تکفیری و استخدام مزدوران تروریست داعشی رقم خورده و در پی برافروختن آتش اختلاف در سطح ملی و تفرقه و درویژه در عراق، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان به منظوگیری قومی-مذهبی‌اند، تا از این طریق به اهداف پلید و شوم خود در منطقه‌ دست یافته و افکار عمومی را از شکست مفتضحانه در منطقه و جبهه مقاومت منحرف سازند ، لذا ضروری است که مردم بصیر ایران اسلامی و استان فارس و شهر شیراز با حفظ هوشیاری، موجبات خنثی‌سازی طراحی های تفرقه‌افکنانۀ دشمنان را فراهم آورند.

 

شبکه ملی ایثارگران ومرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر اعلام می دارد، که حق تنبیه و انتقام از کشورهای حامی تروریسم در ایران عزیز برای جمهوری اسلامی ایران محفوظ است و در زمان مناسب پاسخ این جنایت ها از سوی نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی داده خواهد شد.

 

آنچه که لازم به ذکر است اینکه مشخص است ” بستر اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ اغتشاشات در کشور است.” و همچنین با توجه به اظهارات رسمی مقامات آمریکا یی مبنی بر اینکه” استراتژی آن کشور در حال حاضر در مذاکرات متمرکز نیست، بلکه بر حمایت از اغتشاشات متمرکز است” از مقامات ارشد کشور، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی درخواست می شود، که با مسببان این حادثه برخورد جدی نمایند.

 

لازم است  حضور اغتشاشگران در خیابان‌ها به منظور ایجاد بلوا و خسارت به مال و ناموس و امنیت مردم بعنوان جرم تلقی شده و اغتشاش گران در صحنه مجازات شوند.

 

به گزارش ایرنا، بر اثر اقدام تروریستی عصر روز گذشته(چهارشنبه) در حرم حضرت احمد ابن موسی علیه السلام شاهچراغ(ع) در شیراز، ۱۵ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند.

 

اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ – حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) – در شهر شیراز که به شهادت ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران آن منجر شد با محکومیت سازمان ملل متحد و شمار زیادی از کشورهای جهان مواجه شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *