امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

خانواده‌ها در تقویت اعتقادات و ایمان فرزندان فعالانه‌تر عمل کنند

پیشوا – ابتکارآنلاین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام، در فتنه علیه جمهوری اسلامی، جوانان را هدف قرار داده و این امر، وظیفه خانواده‌ها در تقویت اعتقادات و ایمان فرزندان ایران اسلامی را سنگین‌تر از قبل کرده‌است.
کد خبر: 4114
زمان انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ بعد از ظهر -
67 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام سید محسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خانواده کارکنان سازمان اتکا در شهر جلیل‌آباد پیشوا اظهار داشت: حوادث اخیر از جمله حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز قلوب مومنین را جریحه دار و ثابت کرد که دشمنان اسلام همیشه به فکر ضربه زدن به پیکره دین اسلام بوده و در این مسیر از ارتکاب به هیچ جنایتی دریع نمی‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و تفکرات آن سدی مستحکم در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است، افزود: در قرآن کریم خداوند متعال همواره به شکرگزاری نعمات تاکید کرده‌اند که یکی از این نعمات، انقلاب اسلامی است چرا که شاخصه مهم این انقلاب، استقلال و عزت آن بوده و به گواه دشمنان، این انقلاب اسلامی موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور شده است.

محمودی با اشاره به اینکه دشمن در توطئه فتنه ولایت فقیه را هدف قرار داده، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه نیز برای مردم یک هدیه و موهبت الهی است، پیروی از نایب امام زمان )عج) پیروی از خود ایشان است که باید آن را قدر بدانیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دشمنی دشمنان با نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند چهره انقلاب اسلامی را بد جلوه داده و دستاوردهای نظام را ناچیز به نمایش گذارند و در این توطئه از رسانه‌های بیشمار که شبانه روز علیه فرهنگ و اعتقادات کشور ما در حال فعالیت هستند، بهره می‌برند، این توطئه وظیفه خانواده به ویژه مادران را در تقویت ایمان و اعتقادات فرزندان ایران اسلامی سنگین‌تر می‌کند تا جوانان از گرداب حوادث و توطئه ها سربلند بیرون آیند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: مادران در پرورش دادن روح و روان فرزندان بسیار تاثیر گذار هستند و در چنین فضای مسمومی که فضای مجازی متاسفانه ایجاد کرده این وظیفه سنگین‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: انقلاب اسلامی و پرچم با عزت آن ثمره تلاش انبیا و اولیا الهی است و فتنه گران هیچگاه نمی توانند نور این انقلاب و پرچمش را خاموش کنند.

 

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *