امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام جمعه قرچک:

دشمن می خواهد تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی را از جوانان سلب کند

قرچک- ابتکارآنلاین: امام جمعه قرچک گفت: دشمن می خواهد تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی را از جوانان سلب کند.
کد خبر: 4149
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: این سرباز شجاع سیزده ساله با آن حرکت جهادی، از دین دفاع و نه تنها خود را سربلند کرد که به الگوی بسیاری از دانش آموزان تبدیل شده است.

 

امام جمعه قرچک بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی در صدد هستند تا تفکر بسیجی، جهادی و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی را سلب کنند چرا که به خوبی می‌دانند این تفکر برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کند.

 

اسماعیلی عنوان داشت: ایران قوی، مقاوم و سلحشور با پشتوانه امت حزب الله و جوانان مخلص و با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب، پرچم این نهضت بزرگ را به حضرت ولیعصر (عج) تقدیم کرده و حاکمیت اسلامی در جهان را تشکیل می‌دهد.

 

وی گفت: مردم ایران اسلامی از ولی امر، انقلاب، شهدا و تفکر ناب شهیدان کوتاه نیامده و پای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند و هر شخصی در هر کجای جهان از خط قرمزما عبور کند با پاسخ دندان شکن نظام مواجه می‌شود.

 

اسماعیلی افزود: ایران اسلامی پاسخ اقدامات خصمانه دشمنان را که با هدف ایجاد ناامنی و آشوب در کشور راه انداخته را با قاطعیت خواهد داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *