امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
پدر پرستار مائده جوانفر:

آنچه از فوت دخترم در اغتشاشات می‌گویند واقعیت ندارد

نوشهر- ابتکارآنلاین: پدر پرستار مائده جوانفر که در شبکه های اجتماعی او را یکی کشته شدگان اغتشاشات اخیر اعلام کردند، گفت: دخترم مائده در حادثه تصادف در محور قزوین - رشت جان باخت و آنچه در باره فوت وی در اعتشاشات شهر رشت می گویند واقعیت ندارد.
کد خبر: 4161
زمان انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – اسماعیل جوانفر افزود: دخترم مائده جوانفر در حادثه رانندگی جان باخت نه در اغتشاشات اخیر رشت که رسانه های بیگانه آن را اعلام می کنند.

 

وی ادامه داد: مرحومه که پرستار رشت بود به صورت اورژانسی کار می کرد و قبل از این اتفاق حتی به شهر لاهیجان برای احیای بیماری رفته بود و روز حادثه از گردنه کوهین استان قزوین به رشت به دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال وی به بیمارستان قزوین به دلیل نزدیکی هوش بود که بعد از آن فوت شد.

 

وی با اشاره به خبرها در فضای مجازی که مرگ دخترم را در درگیری با ماموران در رشت بیان می کند تکذیب کرد و گفت: دخترم مائده در درگیری ها اخیر به هیچ عنوانی حاضر نشد و ایشان جزو پرستاران که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشتند محسوب می شد.

 

پدر مائده جوانفر از جو سازی برخی از افراد در فضای مجازی در باره دخترش انتقاد کرد و گفت: جای تاسف و تعجب است که در جامعه برخی برای اهداف خودشان با جو سازی باید از فوت دخترم سوء استفاده و بهره برداری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: حتی امروز در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس یک عکس از ایشان را که شخصی و در شان دخترم نبود را از رشت به همراه خود آورده بود و به دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم،(مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت.

 

وی تصریح کرد: در مراسم خاکسپاری دخترم یک دختر جوان ناشناس شروع به دادن شعار کرد که با برخورد از سوی خانواده محل خاکسپاری را ترک کرد.

 

عموی بزرگ مائده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دروغ های مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با فوت برادرزاده اش اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی نشر دادند که مائده با خودروی تیبایی که دارد تصادف کرد و این در حالی است که وی حداقل ۲ سال قبل این خودرو را فروخته بود و جای آن یک خودرو ۲۰۶ خریده بود.

 

علی جوانفر ادامه داد: متاسفانه از زبان خانواده صحبت های غیر واقعی برای ایجاد جوسازی در جامعه ارائه داده اند و برای رسیدن به اهداف خودشان هر شخصیت عضو خانواده مائده جوانفر را مورد تخریب قرار دادند.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *