امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
قاضی عسکر:

اقدامات فرهنگی مختص جوانان،موجبات جلب اعتماد نسل آینده را فراهم می کند

ری – ابتکارآنلاین: تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت:اقدامات در قالب اردوهای فرهنگی، ضمن فرهنگ سازی و جبران ضعف های موجود در قشر جوان، می توان موجبات جلب اعتماد بیشتر نسل آینده به نظام را فراهم ساخت.
کد خبر: 4246
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام قاضی عسکر در جریان دیدار با محمد جواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بر لزوم آینده نگری در مسائل مختلف و همفکری و هم پوشانی مراکز دینی به خصوص اماکن متبرکه و حرم های مطهر تاکید کرد.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم حل مشکلات و اعتمادسازی در جامعه و آشنایی هرچه بیشتر با سیره قرآن و اهل بیت (ع) افزود: با توجه به نبود رسیدگی و کم کاری های صورت گرفته به ویژه در حوزه های دینی و فرهنگی و گسست دینی جوانان و نسل های جدید، شایسته است در قالب اردوهای یک روزه به معرفی آموزه های اسلام، سیره عملی ائمه اطهار و بزرگان دین، فلسفه و آداب زیارت و آشنایی با مشاهیر آرمیده در شهرری و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و شناخت شهدا و شخصیت های مدفون در بهشت زهرا بپردازیم.

 

در قالب این اردوهای فرهنگی، ضمن فرهنگ سازی و جبران ضعف های موجود در قشر جوان، می توان موجبات جلب اعتماد بیشتر نسل آینده به نظام را فراهم ساخت.

 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همچنین تاکید کرد: با انسجام همه دستگاه ها، افزایش همکاری ها و استفاده از تجربه ها و ظرفیت های مشترک، باید فضای فرهنگی و معنوی را تقویت و موجبات جلب رضایت مردم را بیش از بیش فراهم ساخت.

 

حجت الاسلام قاضی عسکر اظهارداشت: کارهای پژوهشی و اطلاع رسانی دقیق به مردم در زمینه های مختلف کیفیت غسل و کفن و دفن، تلقین خواندن بر میت و مسائل شرعی هریک، چگونگی قبور، خیرات برای اموات، مراسم ختم انجام گیرد.

 

در این دیدار، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و هیات همراه بر همکاری موثر با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و تفاهم در زمینه های مختلف تأکید و اعلام آمادگی کردند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *