امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

دشمنان به دنبال گرفتن هویت از جامعه هستند

ایلام – ابتکارآنلاین: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: دشمن دانشگاه را هدف قرار داده و به دنبال متوقف کردن شتاب علمی و ایجاد هیجان و خشونت در دانشگاه‌ها است.
کد خبر: 4268
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ بعد از ظهر -
100 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام مصطفی رستمی در مراسم معرفی نماینده جدید نهاد رهبری در دانشگاه ایلام، یکی از مهمترین وظایف دانشگاه‌ها را روشنگری و آگاه سازی و جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: امروز ما در یک جنگ قرار داریم که دشمن قصد هویت زدایی از جامعه را دارد و با تولید اخبار پر از دروغ و فاصله انداختن بین جوانان برنامه ریزی کرده و باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

 

وی با تبیین و تشریح برنامه‌های دشمنان نظام در بی ثبات کردن ایران اسلامی افزود: دشمنان نظام تمام تلاش خود را در جنگ شناختی و جنگ نرم بکار گرفته اند تا با اغتشاشات به نظام اسلامی ضربه بزنند که به فضل خدا شکست خوردند.

 

وی در خصوص حوادث اخیر بیان کرد: دشمن با ایجاد موج رسانه‌ای رسانه‌های مختلف خود را علیه نظام اسلامی هماهنگ کرده که بی نظیرترین امواج رسانه‌ای است.

 

علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام نیز در این مراسم از اجرای برنامه‌های فرهنگی و طرح‌هایی برای اساتید و دانشجویان در دانشگاه ایلام خبر داد و گفت: طرح‌های هام میم، اندیشه تمدن ساز طرح اربعین و کمک هزینه‌های دانشجویی برای سفر به عتبات عالیات از مهمترین این برنامه‌ها است.

 

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات حجت السلام غیاثی، حجت السلام حسینی نیا به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ایلام معرفی شد.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *