امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دادستان استان سیستان و بلوچستان:

هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته نشده است

ایرانشهر – ابتکارآنلاین: شمش آبادی گفت: انتشار خبر کشته شدن دانش آموزی به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر کذب است.
کد خبر: 4266
زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸ بعد از ظهر -
99 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  مدتی است که رسانه‌های وابسته به معاندین و سلطنت طلبان با انتشار مطالبی خلاف واقع و در راستای اجرای پروژه‌های کشته سازی، اسامی مختلفی را مطرح و اعلام کردند که این افراد در پی تیراندازی نیرو‌های امنیتی و انتظامی و یا با اصابت ضربات باتوم به سرشان کشته شده‌اند.

 

مطالب کذبی که صرفا جهت خارج کردن افکار عمومی از مسیر اطلاع رسانی دقیق و متقن و همچنین انحراف افکار عمومی به سمت و سوی مورد هدفشان است.

 

از نیکا شاکرمی و سارینا اسماعیلی‌زاده گرفته تا ماجرای فوت دکتر پریسا بهمنی دستاویز پروژه کشته سازی رسانه‌های ضد انقلاب شدند که با حمایت ربات‌های مجازی و هشتگ‌های سازمانی سعی داشتند به مردم القا کنند این افراد در اغتشاشات اخیر کشته شده‌اند.

 

در هفته‌های گذشته اسامی مختلفی همچون نیکا شاکرمی، سارینا اسماعیل‌زاده، آرنیکا قائم مقامی، نگین – ع، جوان ۳۱ ساله در اراک، دکتر پریسا بهمنی و مائده جوانفر توسط رسانه‌های وابسته به معاندین منتشر و در خصوص این افراد تجزیه و تحلیل‌های دروغین و در قالب پروژه کشته سازی صورت گرفت که با پیگیری‌های انجام شده کذب بودن این ادعا‌ها مشخص شد.

 

رسانه‌ها و ربات‌های مجازی در جدیدترین مورد پروژه کشته سازی مدعی شدند یک دختر به نام پارمیس همنوا دانش آموز مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر با ضرب و شتم نیرو‌های نظامی کشته شده است.

 

شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در ارتباط با انتشار خبر کشته شدن یک دانش آموز به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر در فضای مجازی اظهار کرد: انتشار خبر کشته شدن دانش آموزی به نام پارمیس همنوا در شهرستان ایرانشهر کذب است و صحت ندارد. هیچ دانش آموزی در شهرستان ایرانشهر کشته و یا حتی برای تحقیقات احضار نشده است.

 

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده از مسئولان مدرسه پروین اعتصامی شهرستان ایرانشهر اعلام شد اصولا دانش آموزی با نام پارمیس همنوا در این مدرسه مشغول به تحصیل نیست.

 

آموزش و پرورش ایرانشهر نیز با صدور بیانیه‌ای کشته شدن یک دانش‌آموز در مدرسه “پروین اعتصامی” این شهرستان را تکذیب کرد.

 

پیش از این خبری در رسانه‌های ضدانقلاب با مضمون “کشته شدن یک دانش‌آموز دختر پایه سوم راهنمایی با هویت پارمیس همنوا در مدرسه پروین اعتصامی در اثر ضرب و شتم گارد امنیتی و ضربه به ناحیه سر” منتشر شده بود که طی بیانیه آموزش و پرورش شهرستان تکذیب شد.

 

در متن این بیانیه آمده؛ در راستای جنگ شناختی ترکیبی و پروژه دروغین کشته‌سازی رسانه‌های معاند، روز گذشته یکی از کانال‌های معاند، کشته شدن یکی از دانش‌آموزان دختر با مشخصات «پارمیس هم نوا» در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که این خبر از اساس کذب بوده و در کل حوزه آموزش و پرورش ایرانشهر دانش‌آموزی با این مشخصات وجود نداشته و هیچ دانش‌آموزی در شهرستان کشته نشده است.

 

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *