امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تولیدکنندگان، افسران فرهنگ “ما می‌توانیم” هستند

مرکزی – ابتکارآنلاین: رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی افسران دور زدن تحریم‌ها و فرهنگ "ما می‌توانیم" هستند و در میدان کار و تولید اقتدار ملی را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: 4306
زمان انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ بعد از ظهر -
89 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ابوالحسن شریفی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری شهرستان ساوه که با حضور فرماندار ساوه و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان‌های ساوه و زرندیه در دفتر انجمن مدیران صنایع واقع در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید و نیز سیاست‌های کلان کشور ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با هدف رفع موانع تولید و حمایت قضائی از واحدهای صنعتی و تولیدی جلسات مستمری را با تولیدکنندگان برگزار می‌کند و برای به حداقل رسیدن مشکلات اهتمام جدی دارد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن با همه توان به دنبال ایجاد نارضایتی اجتماعی شدید در سطح کشور است، افزود: بدخواهان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که مردم سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و بر این اساس دشمن به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در بین سرمایه‌های کشور است و از انجام هر اقدامی که نتیجه آن نارضایتی عمومی است دریغ نمی‌کند.

 

رئیس دادگستری ساوه در ادامه گفت: در برخی مواقع، مقررات، قوانین و اقداماتی که انجام می‌شود و تفسیری که از قانون صورت می‌گیرد مانند آب به آسیاب ریختن برای پیشبرد اقداماتی است که دشمن عملیاتی می‌کند.

 

وی افزود: برخی قوانین در حوزه اقتصادی به مقرراتی برمی‌گردد که در مورد آنها کارشناسی خوبی صورت نگرفته و تصمیم‌گیران و تصمیم سازان مقررات و قوانین، وظیفه خود را در خصوص بررسی تمامی جوانب با بهره‌گیری از نظر کارشناسان انجام ندادند که خروجی آن ایجاد نارضایتی برای افرادی است که درصدد برطرف کردن مشکلات بوجود آمده هستیم.

 

شریفی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نهادینه کردن فرهنگ ما می‌توانیم مورد تاکید رهبری قرار گرفته است و مسئولان باید اقداماتی انجام دهند که رضایتمندی عمومی در عمل به قانون ایجاد شود. دشمن به دنبال خود تحریمی ملت ایران است و با دروغ‌پردازی القاء می‌کند که توان حل مشکلات مردم در کشور وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان، افسران فرهنگ ما می‌توانیم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند، گفت: در حوزه تولید بایه به گونه‌ای عمل کرد که علاوه بر حل مشکلات موجود، مشکل جدیدی ایجاد نشود.

 

او بیان کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با هدف گره گشایی از روند تولید با تاکید بر خروجی عملیاتی در چارچوب قانون برگزار می شود و اجرای مصوبات مهمترین مطالبه ستاد است.

 

رئیس دادگستری ساوه افزود: حل مشکلات گمرکی و مشکلاتی که برخی صنایع در منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارند از محوری‌ترین موضوعاتی است که در این جلسه بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

 

وی در خصوص راه‌اندازی سامانه حمل بار مجازی در ساوه نیز گفت: اجرای این طرح موجب بروز اعتراض از سوی برخی صنعتگران و رانندگان شده است و در چگونگی اجرای این دستورالعمل ابهامات و اختلاف نظر وجود داشته که باید این موضوع در کمیته‌ای که با محوریت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تشکیل می‌شود به صورت تخصصی مطرح و با در نظر گرفتن نظرات طرفین بررسی و تصمیم‌گیری شود.

(منبع: ایسنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *