امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آینده جمهوری اسلامی در داخل کلاس‌های درس رقم می‌خورد

زنجان – ابتکارآنلاین: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون شورا‌های آموزش و پرورش در استان‌ها دارای ضعف‌هایی هم هست که باید بازنگری دز آن صورت گیرد.
کد خبر: 4335
زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ بعد از ظهر -
105 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – احمد محمودزاده،معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی این وزارتخانه روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مسوولیت تربیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه مهم و اصلی کشور، برعهده آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است، گفت:  قانون شوراهای آموزش و پرورش در استان ها با وجود کارکردهایی که دارد، دارای ضعف هایی هم هست که باید بازنگری در آن صورت گیرد. انجام این ماموریت خطیر و حساس به تنهایی توسط آموزش و پرورش امکان پذیر نیست و در این زمینه نیازمند کمک شرکای این نهاد و مجموعه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی و مذهبی و رسانه‌ها است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه بستر قانونی این موضوع در قالب شورا‌های آموزش و پرورش از سال‌های خیلی دور مهیا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های بلااستفاده باید برای مدیریت بهتر و موثر در عرصه تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت علیه انقلاب اسلامی شکست خوردند، گفت: احساس دشمن این است که با ورود به مراکز آموزشی و دانشگاهی و از طریق بستر جنگ شناختی می‌تواند احتمال حضورش را برای سال‌های آتی با ترویج بی حیایی در نسل جوان تدارک ببیند.

 

محمود زاده خاطرنشان کرد: متاسفانه بهره گیری از فضای مجازی در دوران آموزش غیرحضوری، مدیریت نشده انجام شد و از این جهت در معرض آسیب‌های جدی قرار گرفتیم.

 

وی با بیان اینکه در جنگ نرم و شناختی همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، تصریح کرد: آینده جمهوری اسلامی در داخل کلاس‌های درس رقم می‌خورد و به همین دلیل است که آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *