امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون استاندار خراسان جنوبی:

استکبار جهانی جرأت تعرض به ایران قوی را ندارد

خراسان جنوبی – ابتکارآنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ایران اسلامی به اندازه‌ای قوی و قدرتمند شده که استکبار جهانی جرأت تعرض به این کشور را ندارد.
کد خبر: 4338
زمان انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ بعد از ظهر -
87 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – سید محمد رضا طالبی، امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در اجتماع بزرگ دختران ولایی دهه هشتادی اظهار کرد: امروز دنیا به مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعتراف دارد و پوتین از معظمٌ له به عنوان رهبر انقلاب اسلامی با مدیریتی به تمام معنا یاد می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر این که تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه و پایبند به اعتقادات دینی باشیم، جای هیچ نگرانی وجود ندارد، تأکید کرد: با دشمن شناسی باید طوری رفتار کنیم و سخن بگوییم که دشمن شاد نشود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار کشورهایی هستند که با زور و قلدری منابع کشورهای ضعیف را به غارت می‌برند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب آمریکا که دیگر نمی توانست منابع کشور ما را غارت کند، جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و ترور بهترین افراد و کودتا را در دستور کار خود قرار داد.

طالبی افزود: آمریکا داعش را به وجود آورد و سازماندهی و به جان کشورهای اسلامی انداخت و به بهانه مبارزه با داعش به کشورهای اسلامی حمله کرد.

وی گفت: دشمن با برپایی جنگ‌های سایبری و  گروهک‌ها در نقاط مختلف کشور قصد براندازی نظام را داشت اما مردم مؤمن همیشه در صحنه ایران اسلامی، همه ترفندهای دشمن را خنثی کردند.

معاون سیاسی استاندار با تأکید بر اینکه باید با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، استکبار را محکوم کنیم، ادامه داد: هرچند دشمن با همه تجهیزات خود به میدان آمده اما افتخار می‌کنیم که ایرانی قوی داریم که حرف‌های زیادی در جهان برای گفتن دارد.

طالبی یادآور شد: این در حالی است که کشورهای منطقه وابسته به آمریکا هستند و اگر روزی آمریکا دست از حمایت شان بردارد زمینه سقوط آنها فراهم خواهد شد؛ آمریکا امپراطوری پوشالی است که با ترویج تفکرات التقاطی مزدوران خود را به ایران می‌فرستد تا حوادثی مانند حادثه شاهچراغ را به وجود آورند.

وی با بیان اینکه دشمن صحنه حوادثی را که در کشورهای خارجی اتفاق افتاده را در فضای مجازی به اسم ایران نمایش می‌دهد، افزود: دشمن در صدد است تا با استفاده از ظرفیت عوامل خود در تجمعات، افرادی را بکشد و این اقدام را به نیروهای امنیتی ایران نسبت دهند؛ با هم عهد و پیمان می‌بندیم که با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان یک بار دیگر استکبار را مأیوس کنیم.

نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی با مشت‌های گره کرده ۲ هزار دانش آموز دختر ولایی دهه هشتادی و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود  و داعش همراه شد.

دختران ولایی استان در این مراسم، پرچم‌های زیبای ایران اسلامی را به اهتزاز در آوردند و آمادگی خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار “می‌آییم برای ایران قوی” اعلام کردند. این مراسم با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *