امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده پاکدشت:

۱۳ آبان نماد مقابله با درنده خویی استکبار جهانی است

پاکدشت- ابتکارآنلاین: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳ آبان، نماد مقابله با درنده خویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: 4361
زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ بعد از ظهر -
118 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فرهاد بشیری پنجشنبه در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول تاریخ جنایات بسیاری را علیه ملت ایران انجام داده که به شهادت رسیدن جمعی از دانش‌آموزان با حمایت و همراهی با نظام ستم‌شاهی تنها گوشه‌ای از این جنایات است.

 

وی افزود: مردم ایران در خاطره تاریخی خود جز جنایت و فتنه‌گری چیز دیگری از استکبار جهانی به ذهن ندارند و به خوبی به یاد دارند که در کودتای ۲۸ مرداد چگونه دولت قانونی ایران با حمایت آمریکا ساقط شد و این ننگ تا همیشه تاریخ بر پیشانی آمریکای جنایتکار نقش بست.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در کشور موجب می‌شود تا خاطره جنایات استکبار علیه ملت ایران تا همیشه تاریخ ثبت و ضبط باقی مانده و از خاطره مردم محو نشود چرا که دشمن تلاش دارد تا با صورتی زیبا به میدان آمده و ذهن جوانان را از جنایاتی که علیه ملت ایران مرتکب شده منحرف کند.

 

وی اظهار داشت:امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در مقابله همیشگی و کینه‌توزی‌های مستمر خود علیه ایران اسلامی، جوانان و نسل آینده ساز کشور را هدف قرار داده از این رو جوانان باید شناخت و بصیرت خود را نسبت به توطئه استکبار افزایش داده و با شناخت کامل از دشمنی استکبار، خود را انحراف دور کنند.

 

بشیری تأکید کرد: مردم ایران هیچگاه جنایات، قتل و غارت و خیانت‌های استکبار جهانی را چه در داخل کشور چه در جای جای عالم که از آمریکای جنایتکار سرچشمه می‌گیرد فراموش نمی‌کنند و قطعا با حضور پرشور و حداکثری در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، انزجار خود را از سردمداران زور و استکبار فریاد زده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز می‌دارند.

 

وی گفت: باید آگاه بود که استکبار هر جا که منافع خود را در خطر دیده، از جرم و جنایت و کشتار انسان‌ها دریغ نکرده است، قطعا شناخت ما نسبت به توطئه استکبار آنان را در دست‌یابی به اهدف شوم و پلیدشان ناکام می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *