امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تضاد ما با آمریکا راهبردی است

زنجان – ابتکارآنلاین: جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تضاد ما با آمریکا، راهبردی بوده و عدالت‌خواهی در برابر سیطره ظالمانه است.
کد خبر: 4366
زمان انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ بعد از ظهر -
95 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سردار ابوالفضل طهماسبی عصر امروز (۱۲ آبان‌ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت که در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مرقد شاه‌چراغ (ع)، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه سالروز مبارزه با استکبار جهانی است و امسال در مراسم راهپیمایی کوبنده‌تر از سال‌های گذشته حضور خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مربوط به این روزها نیست، افزود: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، عقیدتی و برخاسته از مکتب امام حسین (ع) است و ریشه در دین و اندیشه‌های اسلامی دارد؛ امام خمینی (ره) در روزهای انقلاب به ملت ایران شعارهایی برخاسته از قرآن و اسلام ناب یاد دادند و آمریکایی‌ها این دیدگاه را قبول نداشته و از همان ابتدا به دشمنی با ایران برخاستند.

 

این مسئول با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص ایجاد انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، تصریح کرد: همه انبیاء الهی به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند و امام خمینی (ره) نیز درس گرفته از مکتب امام حسین (ع) بود و در این مسیر گام برداشت.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما ثابت کرد که می‌شود در مقابل استکبار ایستاد و سال‌های سال علی‌رغم همه تحریم‌های علیه ایران و حمایت‌های همه‌جانبه غربی‌ها از رژیم صدام با تمام قوا و با کمک مردم در برابر متجاوز مقاومت کرد، گفت: در ۴۳ سال گذشته ایران با آمریکا و همه قدرت‌هایی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند، پنجه در پنجه جنگیده‌ است.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای ما با عشق در ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن راهی جبهه‌ها شدند، اظهار کرد: پیشرفت‌های زیادی را در سال‌های گذشته شاهد هستیم و باید با قدرت این مسیر را طی کنیم.

 

وی با اشاره به تصویرسازی دشمن از جمهوری اسلامی ایران در مقابل فضای واقعی ایران که در مقابل نظام سلطه است، افزود: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی ریشه‌ای است و سردمداران این کشور همه تلاش خود را به کار می‌بندد تا به انقلاب اسلامی ایران صدمه وارد کند.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی جوانان ایرانی، تصریح کرد: این روحیه‌ همچنان در بین‌ جوانان ایران‌ جاری است و حضور داوطلبانه آنها در همه عرصه‌ها نشان از این باور دارد.

 

سردار طهماسبی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای و با هزاران نیرنگ و فریب علیه ایران‌ تمام قد ایستاده است، اظهار کرد: امروز به پاسداشت شهدای امنیت دور هم جمع شده‌ایم تا بگوییم ما همچنان بر روی آرمان‌ها و شعارهایی که اول انقلاب سر داده‌ایم، ایستاده‌ایم.

 

وی همچنین ضمن محکومیت عملیات تروریستی که در مرقد حضرت شاه‌چراغ (ع) اتفاق افتاد، افزود: امروز وقتی کودکان ما در حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ به شهادت می‌رسند کسی سخنی نمی‌گوید و این حقوق بشر آمریکایی‌ها است‌.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *