امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امام جمعه قرچک:

اجازه برگشت آمریکایی‌ها را به کشور نمی دهیم

قرچک – ابتکارآنلاین: امام جمعه شهر قرچک گفت: مردم ایران با حضور با شکوه و پرصلابت در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند که اجازه برگشت آمریکایی‌ها را به کشور نخواهند داد.
کد خبر: 4388
زمان انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ بعد از ظهر -
93 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام آن چنان روی برخی موضوعات همچون دانشگاه و مدارس متمرکز شده و موج رسانه‌ای ایجاد می‌کنند تا بتوانند با ایجاد یک جریان غیر واقعی، برخی از مردم ساده لوح را با خود همراه کنند.

وی افزود: امروز زمان بصیرت و آگاهی است، باید دید آن عده ای از افراد که به هر دلیلی فریب دشمن را خورده و از راه حق جدا شدند به کجا رسیده‌اند و در مقابل آنانی که پای ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند به چه درجه و مقامی دست یافته‌اند تا بتوانیم در غبار فتنه راه را تشخیص دهیم.

خطیب جمعه قرچک تاکید کرد: آنانی که با انقلاب ماندند و همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید باقی، شهید باکری، شهید چمران و شهدای گران قدر و گران سنگ دوران انقلاب شکوهمند اسلامی پای ارزش های انقلابی خود ایستادگی کردند عزتمند شدند و به عزت رسیدند.

اسماعیلی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانش‌آموزان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان بر عمل به موضوع جهاد تبیین و ایستادگی در برابر اکاذیب دشمن تأکید کردند تا پیش از آن که دشمن یک موضوع را با تحریف انعکاس دهد، مردم و مسئولان به درستی آن موضوع را تبیین کنند.

وی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: مردم به رهبری امام راحل و به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار را از کشور بیرون کردند و امروز با حضور پرصلابت خود اجازه بازگشت را به آن ها نخواهند داد، آمریکا به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و تبدیل ایران به یک بله قربان گو مثل کشورهای اروپایی است ولی باید این آرزو را با خود به گور ببرد.

امام جمعه قرچک افزود: اگر امروز در مقابل آمریکای جنایتکار، انگلیس، اسراییل کودک کش، رژیم آل سعود خبیث ایستاده و با وجود تحریم به دستاوردهای علمی، پژوهشی و دفاعی رسیده ایم، به دلیل حضور مردم و تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب است، ما هیچ گاه دست از ولایت بر نمی‌داریم.

وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی مقاومت را به عنوان بزرگترین سلاح استراتژیک خود در برابر آمریکا و استکبار جهانی می‌دانند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *